Gå til innhold

Jeg har bursdag i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp..31 år.. Og hvor har livet tatt meg? Ingensteder! Hater livet mitt, og skulle ønske jeg kunne slippe å ha flere bursdager.. eneste som får meg til å holde meg i live er datteren min, hun trenger jo en mor. men av og til tenker jeg at hun sikkert hadde hatt det bedre uten meg, sånn at pappaen hennes kunne ha funnet en ny mor til henne..

Mistet nettopp en baby, som vi hadde ventet så lenge på, i en SA, og det føles så urettferdig!

Håper ingen husker denne dagen, for hvis noen sier gratulerer med dagen i dag, så er jeg redd jeg kommer til å bryte helt sammen..

Hilsen ei med bipolar lidelse, som har en tung periode akkurat nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt du har mistet. Vet hvordan det kan være. Men er det ikke da litt ulogisk å legge inn innlegg om at du har bursdag... Hadde vel vært bedre om du utelot det slik at ingen hadde hatt mulighet til og gratulere deg med dagen..?

Skrevet

Kjære deg! Ble veldig trist av å lese det du skriver, ingen skulle hatt det kjipt på sin egen bursdag. Går du til noe behandling eller tar medisiner? Jeg har selv blitt utredet for bipolar lidelse, men jeg har den visst ikke. Har kun depresjon, så vet hvordan det er å være langt nede. Men jeg kan faktisk ikke tenke meg at det først og fremst er din bipolare lidelse som gjør at du har en tung periode nå, den blir kanskje forsterka av det, men har du mistet en etterlengtet baby i en SA så tar jo det veldig på uansett. Jeg håper du har noen å snakke med, for dette ska du ikke trenge å gå med alene.

Det er folk der ute som bryr seg om deg, og de ville blitt veldig triste om du forsvant. Men jeg vet hvordan det er å tenke på at familien hadde hatt det bedre uten man selv, at det ikke er noen vits med livet, men husk at du er verdifull!!! Livet er urettferdig noen ganger, du ba ikke om en bipolar lidelse, du ba ikke om å ha en SA. Jeg håper du får hjelp for å bearbeide dette og at den tunge perioden blir lettere.

STOR KLEM til deg!

Skrevet

Om noen gratulerer meg med dagen som følge av innlegget, så har de jo bevist at de ikke har lest det.. Men det verste vil nok bli når mamma kommer og gir meg en bursdagsklem..

Skrevet

Det er vel fordi hun har bursdag nå at hun tenker over livet, så det er jo en faktor i innlegget. Det er bare teite anonyme som finner på å gratulere henne når hun sier at hun ikke vil høre det.

Skrevet

Tusen takk for klemmen!

Jeg har folk jeg snakker med jevnlig, og jeg har medisiner, men måtte bytte da jeg ble gravid, og merker at de er mildere, for nå har jeg bølgedaler igjen, etter å ha vært ganske jevn i flere måneder..

Det er klart min sinnstemning har en god del å gjøre med SA'en, men det blir ikke lettere for ei som har min diagnose.. Man takler liksom ikke sånne ting på en konstruktiv måte, selv om man vet man burde..

Nå tror jeg at jeg skal finne senga, og bare prøve å sove det hele bort!:)

Skrevet

Du kommer deg gjennom det. du er sikkert en sterk dame med mann og barn. De vil nok hjelpe deg gjennom det. Kan ikke du eller noen gi beskjed om at du ikke ønsker noen oppmerksomhet på dagen din. Dette skal jo være en fin dag, men er den ikke det i utgangspunktet så er det kanksje bedre å si ifra... Tenker ikke da på alle her inne, men dem du kjenner i virkeligheten.

Hvis du har sore problemer syns jeg du skal prøve å få hjelp. Har selv gått til psykolog, hjalp kjempe mye, er godt å få pratet ut om ting som virkelig er vonde. Lykke til videre, håper ting ordner seg og at du får livsgleden din tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...