Gå til innhold

Vår/Sommer-stress....velkommen til min hverdag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå svigerfamilien på besøk på dag to... idag kom i tillegg min bestefar på besøk.. (han er 80 pluss og trenger mer hjelp enn min 11 mnd gamle datter)

Vi bort i en 50m2 liten leilighet...

Bestefar er nå sendt avgårde med fly, så er kun vår familie pluss svigersan igjen her..de skal bli værende her fram til neste uke en gang (litt usikker)...

Fredag skal jeg ha med mann og barn for å reise bort i konfirmasjon. Mannen tar med ene barnet i retur på søndag mens jeg kommer med adnre barnet på onsdagskvelden.

torsdag er det 1årskontroll på helsestasjonen om dagen.

Torsdags ettermiddag er det avreise for å dra i en ny konfirmasjon.

Dagen etter konfirmasjonen er det da min kjæres siste eksamen, før vi skal kjøre avgårde på sommerferie mandags kveld.

Tirsdags ettermiddag regner vi med å ha ankommet svigers :)

Torsdags ettermiddag reiser jeg fra mann og barn for en langweekend med min mor, min tante og mitt søskenbarn.. :-D

Så har vi da påfølgende helger med bursdag, utdrikkingslag og diverse diverse fram til høsten kommer og vi endelig skal reise hjem til oss selv igjen.......

Ja..og i mellom alt dette skal vi bygge hytte, være sosiale, oppdra ungene våre og prøve å nyte sommeren....

ha ha ha.....

gleder meg nesten litt til høsten allerede.... ;-)

meeeen..det var værre ifjor altså!! hehe....

Ifjor holdt vi bryllup to dager før termin. Når jenta vår kom bodde vi hos mine foreldre. 5 dager etter fødselen hadde hun møtt hele svigerfamilien og halve min familie. 14 dager gammel hadde hun flytt på kryss av norges land, vært i tusenfryd,dyreparken, pakket ned et hus, vasket ut av huset og var klar for å dra i et bryllup før vi flyttet til den andre siden av landet.

Barnedåpen ble gjort unna i en hast bare for å slippe å gjøre så stor greie av det hele.

Når jenta vår var 7 uker gammel hadde vi flyttet 200 mil (!!!!) og var utflyttet i vårt nye hjem mens jeg allerede hadde nådd å ha barnehagetilvenning på eldste gutten..Skal sies at utflyttingen samt tilvenningen ble gjort alene da mannen min i perioden jobbet natt og sov hele dagen..kremt...

Neste sommer derimot er planen å kun flytte 60 mil og holde slektstreff.. :)

Året etter der blir det forhåpentligvis husbygging.....

Så blir det vel hagearbeid sommeren derretter igjen...

Da har vi kommet fram til år 2012...

Sommeren 2012 skal jeg slappe av!

Da skal jeg sitte på min nydelige stein-terrasse med et stort glass rødvin, en halvliter nordlandspils og nyyyyyte solen!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he:-) kunne ikke annet enn å le da jeg leste innlegget ditt, men godt at du skal slappe av sommeren 2012:-)

Du får bare prøve å kose deg og slappe av mellom slagene.

Du har flyttet langt, fra nord til sør?

Skrevet

hehe..ikke sant??man kan ikke gjøre annet enn å le av det hele.. *riste på hodet*

Skal virkelig gjøre mitt beste og har store planer om kaffeslabberi i solveggen i sommer...hehe..all teori og planlegging må forgå der ihvertfall :)

Skrevet

Off hørtes virkelig travel ut når du oppsummerer det slik hehe.. Dere blir ikke arbeidsledige med det første iallefall.. hehe..

Dere må slappe av godt innimellom, og bare nyte hverandre og fri, og sommer:)

Skrevet

Ble helt svett bare av å lese innlegget ditt.... :-)

Og jeg trodde jeg hadde det stress for tiden.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...