høstmor1 Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Hei alle sammen!! Leste nettopp en glad historie her inne, og tenkte jeg skulle fortelle min glad historie.. Vi hadde prøvd ca 1 1/2 år på å få nr to da vi ble utredet, det viste seg at jeg hadde tette eggledere på begge sider, og det ble jo litt av en nedtur da vi hadde fått et barn sammen. Vi ble "kvalifisert" til prøverør, og første forsøk ble det ingentig, andre forsøk ble jeg gravid, men mistet i uke 5. På tredje forsøk hadde jeg sprayet i ca 10 dager da mensen aldri kom. Tok en grav test for sikkerhets skyld, og den va positiv!!!! Nå er det endelig gått opp for meg at vi har klart det på egenhånd, og det med tette eggledere!!! Jeg er nå i uke 26, og er så glad for mirakelet jeg har i magen!! Jeg øsker alle lykke til, det er en stor påkjenning for kroppen, og ikke minst psykisk!! Tror ikke noen som ikke har vært gjennom en IVF vet hva det vil si. Iallefall masse, masse lykke til alle prøvere!!! Ikke gi opp!!!!
Alid@ Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Så flott historie å høre:) Ønsker deg masse lykke til videre!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå