Twintipp og himmelblå Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Min far har operert i dag, på et sykehus 4 timer unna. Skal ligge der i en uke, før rehabilitering ( en time unna). Familien var med opp søndag. Han sier han ikke vil ha besøk der, sikkert pga. kjøreveien. Han ligger sammen med 4 andre menn, deriblant en på hans alder fra samme by. Jeg har en studiedag til fredag og lurer på å reise å besøke ham. Saken er at jeg har helt angst for å kjøre på E6, og i mine øyne ( ja, jeg vet jeg er gal) er jeg 50% sikker på at jeg kommer til å omkomme i en ulykke, og aldri får se sønnen min mer, osv. osv. Pappa sier at han heller vil at vi kommer på rehabiliteringen.. Men, stakkars, sikkert kjedelig å være der alene i en uke også. Skal jeg trosse mine kjørenerver å besøke ham tro?
solstråle69 Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 For din egen del, for å trosse/utfordre dine kjørenerver - burde du reise. :-) Og selvfølgelig synes sikkert din far at det er hyggelig med besøk. MEN - er han som min far, synes han sikkert det er tryggest at du blir hjemme. :-) Jeg har også full forståelse for at du blir hjemme, og tror at det bare er du selv som vil gå å føle på dette. 4 timer unna - en vei? - er tross alt ganske langt! :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Ja, du sier noe der:-p Men, ja, 4 timer er lenge. Ihvertfall for meg, he he.. Han sier han ikke vil vi skal kjøre, men som den store babyen han er, så hadde han nok blitt så glad så glad om vi kom også.. Hmmmm... *tenkeboksen*
solstråle69 Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Kan du ta få med deg noen, da? :-) Og kanskje ta med sønnen din?
cherry coke Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 4 timer var langt unna, ja. Og spesielt om man er engstelig i trafikken. Men det går ikke buss/tog? Jeg vet faktisk ikke hva jeg ville gjort, men pappaen din skjønner deg helt sikkert. Det er hyggelig med besøk etter en operasjon, men det er ofte slitsomt også, selv om man ønsker det. Hva med å være flink å ringe han ett par ganger for dag og heller utsett besøket?
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2009 Ja, søster blir med da.. Kunne jo forsåvidt kanskje ha med sønnen min og da. Men, blir jo litt langt å kjøre for så kort besøk. Dæggern sånn i tvil jeg blir da! Ringer han minst en gang om dagen da, og sender mld og sånn:-) Og i morgen kommer blomsterbud til rommet. Det gikk ikke buss vetdu, er jo langt oppå fjellet det her, hi hi...
solstråle69 Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Hvis du vil ha et enkelt råd, så blir det - bli hjemme! :-) Besøk ham heller ofte når han er tilbake!
Tøysetipp Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Jeg reiser uansett opp på fredag. Kost om du blir med:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå