Meg og knoll&tott Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Ho er 6 år, har langt lyst hår, luggen er like lang som resten. Dvs den VAR like lang... No er den skamklipt. Barberkort i skillet... Har bare sotte og vært helt oppgitt hele kvelden... *forbanner alt som heter saks*
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hehe, det gjorde jeg også når jeg var liten. Jeg og venninnene mine "lekte frisør". Mamma var ikke mye blid da=) Min lillebror klippet faktisk mamma når hun sov, da var hun ihvertfall ikke glad...
lÅktiHaUDe Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Nei nei nei uff som jeg føler med dere. Jenta våres gjorde det samme for noen mnd siden gikk fra langt til kort på noen minutter.. og ikke vokser det så fort heller MEN hun har lært og jeg skal love deg at hun gjør det ikke en gang til Skulle di også leke popstjerne slik mi jente skulle?? hehe MEN det høres jo ut som dere var "heldig" da om det bare er luggen.. hos oss var det hele håret utenom en tykk hale bak (
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Huff da! (Jeg ble sint på samboeren når han klippet Daniel, men Daniel fikk tross alt en frisyre hos frisør han da.... hehe ) Jeg klippet broren min engang.. Øret hans faktisk, han har arr den dag idag! Huff altså... ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå