♥Snulder Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 ....og det går fort! Tenk at det snart er juni...og ferietid:=) Vi svipper en snarttur til Rhodos i slutten av juni - utover det har vi ingen spennende planer for ferien:=/ Men dere da?? Har dere planene klare?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 26. mai 2009 #2 Skrevet 26. mai 2009 Tja, vi reiser jo snart på en ufrivillig tur til Kroatia:-) Selv om det jo blir bedre enn 14 dager på hotell her i Norge, med to aktive gutter. Så håper vi jo at huset er tipp topp når vi kommer hjem, hvilket jeg tviler på:-/ Ellers er det vel mulig at vi skal ned å hilse på Kapteinen i Kristiansand. Resten av sommeren går vel til med å gjøre huset penere og mer praktisk (les bygge terrasse)
♥Snulder Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mai 2009 Ufrivillig tur til Kroatia ja;=D Enig i at det er bedre enn hotell her hjemme:=) Småtassene våre lenger tilbake til Sabeltann de og... Tutta har "sendt" smokkene til Kapteinen, så hun er nok litt sjuk etter å dra dit og ta dem med hjem igjen;=DDD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Blir en tur til øya da:-) Egentlig skulle vi ikke dit i sommer, men minste og eldste (dvs meg) drar en tur. De andre jobber og har eksamener......synd for dem;-D
♥Snulder Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Hehe... ja ... skikkelig synd for dem!!! Men guuuuud så deilig for deg og lille Rosa!
Gummelillan Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Planene er klare og i juli hopper vi av jobbekarusellen og tar med småjentene til Italia, iå år som i fjor. Til samme fantastiske hus, med de samme fantastiske vennene. Gleder meg masser. Og etterpå går turen til norske fjell og fjorder, med hytteliv og familietreff. Gleder meg masse allerede!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå