Gå til innhold

little miss perfect på tv norge...

Anbefalte innlegg

Skrevet

får helt vondt inni meg.. uff og uff....

fx det å se på barna som står igjen når topp ti kåringen kommer, er jo helt på gråten! helt horribelt at noe slikt finnes, syyykt... foreldrene som vi leve ut sine drømmer gjennom barna.. usj... kan ikke barn få være barn da?!

ja noen av de vil nok dette, men sikkert pga overtaling og "pushing" fra foreldre...

nei uff og uff.... får helt vondt inni meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg, latterlige, egosentriske foreldre som mangler både selvinnsikt og evnen til å se sitt eget barns beste! Måtte snu meg vekk flere ganger fordi jeg syns det er direkte ekkelt og se små barn dollet opp på den måten! Helt utolig at slike konkurranser faktisk er lovlig.Tror ikke noe barn faktisk ønsker den livstilen for seg selv, de vet bare ikke om noe annet. De mødrene der må ha alvorlige komplekser....

Skrevet

enig...tror i alle fal hun ene moren levde sitt liv gjennom datteren, patetisk å se hvor opprør hun ble da dattern ikke vant, stakkars lille jente som først ikke vinner, SÅ ser moren så sint og opprørt fordi hun ikke vant...nei og nei

Skrevet

Det værste er når foreldrene lar barna legge seg under kniven for å fixe på nesen etc..... Plastiske operasjoner på barn under ti år....... Helt avsindig forj*vlig,spør du meg....

Skjønner ikke at leger går med på det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...