Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 For nå er jeg stupforelska i en jeg har truffet online, og bare online. Gruer meg kjempemasse til å møte ham, kjemien stemmer jo som bare det når vi skriver til hverandre, men aner jo ikke hvordan det blir når vi møtes. Har ikke avtalt noen dato fordi vi ikke bor i samme by, men tror det blir i juni en gang. Dere kan tro hvor nervøs jeg er allerede!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 hadde kjæreste på nett en gang som jeg møtte, var så nervøs første gang jeg møtte han å vær gang også pga det tok så lang tid mellom vær gang, men var virkelig værdt det
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Jeg møtte mannen min på nettet, og det gikk kjempefint! Vi skrev sammen i 3-4 uker før vi møtte hverandre for første gang. Hadde også snakket sammen i telefonen noen ganger. Jeg var fryktelig nervøs da vi skulle treffe hverandre, men nervøsiteten forsvant fort. Vi følte jo at vi kjente hverandre ganske godt allerede. Det er noe helt annet å treffe hverandre på nettet enn andre steder - for da vet jo begge allerede at man er ute etter å finne en kjæreste, og man klarer ofte å åpne seg mer når man skriver og har tid til å tenke på hvordan man skal formulere seg. Vi har vært gift i 3 år og har to nydelige barn sammen. Er utrolig glad for at jeg traff ham på nettet, ellers hadde vi nok aldri møtt på hverandre. Lykke til med første møte!! )
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Tusen takk! Er så spennende. Jeg bryr meg faktisk ikke å tenke på knuste forhåpninger, for jeg har bare lyst til å kose meg som forelska nå. Men jeg tør ikke helt spørre for kan jo hende han ser på meg som en brevvenn, og ikke som potensiell kjæreste. Traff jo hverandre på en datingside, men både i min og hans profil så presiserer vi jo at vi er ute etter både potensiell kjæreste eller venn. Men vi skriver jo masse til hverandre, så det må jo være litt interesse fra hans side. Gleder meg til å møte ham!:-)
Ayka 09+13+14 Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Jeg og sambo "møttes" på nettet Etterhvert gikk vi over til msn og til å ringe hverandre flere gang for dagen. Møttes vel etter 2mnd,og da hadde vi blitt ganske godt kjent med hverandre! En mnd senere var vi kjærester... Har termin om 9 dager...og i juli har vi vært sammen i 2 år
Melkedrøm Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Møtte samboeren min på nettet jeg også Traff hverandre på dateside, så ble det msn, tlf og så møttes vi etter endel uker. Jeg var også skikkelig nervøs husker jeg hehe. Nå har vi vært sammen i 3,5 år og venter barn nr to sammen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 jepp:) jeg mötte min mann på nettet. har värt sammen i mange år nå. vi vi chattet som venner men det var ingenting mer enn det til vi mötes tilfeldigvis en gang. jeg var på firmatur i hans by. og det sa bare pang! han var akkurat slik jeg fikk inntrykk av ham mens vi chattet. helt normal, söt fyr det var visst skjebnen som förte oss sammen, hadde aldri trodd at vi skulle bli mer enn "chatte-venner"..han trodde ikke det heller..nå er vi gift og har barn:) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå