Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Har vært så stilt her... noen som har noe å si??
blond Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Kjenner at det går veldig tregt med meg på bam for tiden. Hvis det ikke er engasjerende innlegg klarer jeg ikke svare noe og andre innlegg krever mer oppmerksomhet enn jeg kan gi. Alt i alt leser jeg mer enn jeg skriver, men det snur vel en dag. Bra vær gjør vel sitt til at skrivehyppigheten synker for flere av oss?
Vinden blåser Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 er nok mai-stresset som har bitt oss... huff...skal lage en egen topic og spre litt stress
"vestavind" Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Her er jeg:-) Har vært opptatt med lesing, puh men nå er det straks ferie fra lesing og pugging:-) Om 2 mnd reiser vi på ferie, og det ser jeg virkelig frem til. Har dere noen planer for ferien, da?
"vestavind" Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Her er jeg:-) Har vært opptatt med lesing, puh men nå er det straks ferie fra lesing og pugging:-) Om 2 mnd reiser vi på ferie, og det ser jeg virkelig frem til. Har dere noen planer for ferien, da?
Lene~mor til tre Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Ja det blir mye som skjer framover nå, skoleavslutninger osv og alt det må jo skje før sommerferien hehe + konfirmasjoner og jentungen har fått 4 bursdagsinvitasjoner og regner met at det kommer flere hehe, Bruker å være mange bursdager rett før og etter ferien da de som har bursdag i ferien feirer enten før eller etter hehe. Vet jeg liksom ikke hva jeg skal skrive om her inne heller, dagene er travlere nå synes jeg som det er fint vær og vi tar en tur ut og finner på noe + at ungene skal gjøre lekser og alt det der da ja så går dagene jammen fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå