Gjest Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Ahrg... I forigårs, når det var skikkelig haglstorm og bøtta ned her rant en del av vannet/gjørma inn, så jeg har måttet flytte alt på gulvet nede og virkelig ta en skikkelig vaskesjau. I går dro mannen avgårde med minsta og ble borte i 5 timer mens jeg holdt på. Helt unødvendig må sies siden oldeforeldrene og min far var her og kunne passe barn. I dag har han vært ute og kjørt seg en tur på sykkel (3 timer), og siste 45 minuttene har han skravla i telefonen. Huset står på hodet, jeg skal på jobb kl 06 i morgen og kl 1630 kommer hele familien og masse venner, siden knotten har bursdag. Jeg blir så irritert, skjønner ikke at det er så helvetes vanskelig å ta i et tak her hjemme! Lurer veldig på hvor det ble av han der jeg gifta meg med, for han kunne vaske klær, gulver og alt som er! Denne fyren jeg sitter her med nå må jo tuppes i ballene for å få litt fart i ræva på!
landhockeymom Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 hmm.. gi han til fretex? eller spør om han vasker huset for en femtilapp?
Lykkekløver Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Han høres rett og slett litt bortskjemt ut... Det er bare en ting å gjøre, du må fortelle han hvor skapet skal stå. Hjelper lite å gjøre alt sammen selv på trass. Hadde mannen min gjort noe sånn så hadde det blitt et helv.. lurveleven hjemme her!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 du har vel gjort en lignende tabbe som meg.skjemtbort skiten. min mann varen gang den som tokseg av husvask og det hele. nå er han en som ikke forstår at jeg reagerer på athangår innmed sko heller ikke når de er fulle av gjørme. hvo vaskekost og bøtte er vet han ikke lenger heller ikke om jeg setter det på bordet forran nesa hans. faen ådum jeg har vert mens jeg har gått hjemme. må finne ut hvordan jeg skal lære han opp igjenn. noen som hargode tips til det for sånn bortsett fra renhold så er han en god mann egentlig.
Twintipp og himmelblå Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Jeg ansatte en vaskehjelp på mannens regning.. Han fikk tilbake så mye på skatten, at jeg sa at det var jo flott! for da kunne han bruke de på vaskehjelp, som en kompensasjon for hans manglende husarbeid innsikt! Dama er ansatt, og jeg har vaskehjelp fra sommeren av:) Når jeg fant nummeret til en gartner så fikk genene bein å gå på! Nå vasker han både klær og kjøkken:-O Aldri hatt det så fint vi! Skal jeg sende deg nummer? ;-)
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Har jo vaskedame, så det daglige renholdet er liksom tatt hånd om, men jeg har akkurat begynt i full jobb, med reisevei, og har således bare noen få timer til rådighet om kveldene, jeg har ikke sjanse i noe verdenshav for å rekke over alt alene. I tilleg burde vi pusset opp mer, men han skjønner jo ikke opp og ned på en hammer heller (men mekke sykkel kan han!??!?) Nei, jeg tror han bare har gått til streik (og sikkert blitt litt vel bortskjemt av å ha både hjemmeværende kone OG vaskedame!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå