Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på første sv.kontroll på onsdag, hører man etter hjerte da??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på. Tenkte dra på tidlig ul en gang etter første legebesøk, men, kan legen bare sjekke hjertelyden først f.eks? Skal på torsdag på første kontroll :)

Skrevet

Jeg var hos legen ... da jeg var... 8+5 (tror jeg , ble usikker nå :P) Ja, rundt 8 hvertfall, og da hørte vi hjertelyden kjempetydelig!:)

Skrevet

Kommer helt an på.Men det er som regel litt tidlig da livmoren kommer over skambenet rundt uke 12...Men du kan jo be om å prøve:)

Men sjekke hjertelyd før uke 10 anbefales ikke.Da det forstyrrer hjerterytmen til babyen.Så skal kun brukes etter uke 10!

Skrevet

Jeg var hos jordmor sist uke, bare for samtale...

Så spurte jeg ang magen siden den har blitt så stor, og da skulle ho høre etter hjertelyd, for å ikke høre den (sånn at det stemte med hvor mange uker jeg er på vei, altså 10 som jeg trodde) og etter en ganske lang stund hørte vi plutselig det lille hjerte slå!! :) Og da sa jordmor att ho bare ett par ganger i løpet av den tiden ho hadde jobbet hadde hørt hjertet i uke 11, så konklusjonen var att jeg var 1 til 2 uker lenger enn jeg trodde!! :) Så man skal vel egentlig ikk kunne høre det så tidlig!!

Skrevet

takk for svar, skal på ul på torsdag så får vel se ett hjerte da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...