Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Fant ut i går at jeg er gravid med nr 2, har ei tulle på 2,5 år fra før.. :-) har følt meg ganske uggen den siste uka, og slet ihvertfall med å gå på jobb i dag, pga masse forskjellige lukter i jobben min..(visste jo nå at kvalmen var der pga graviditeten) fyller på smågodt ser dere... noe av godteriet stinker rett og slett.. og da kommer ihvertfall kvalmen...usj.. har såå lyst å få ei sykemelding så jeg kan slippe alle luktene ei stund.. men når bør/kan man si det til sjefen at man er gravid igrunn? Lurer veldig på dette...
Vimaides Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hei! jeg jobber med mat, og har ikke sjans å jobbe i det hele tatt, reagerer på mange lukter. har vert sykemeldt siden uke 7.sjefen fikk vite det litt før faktisk. I forige graviditet var jeg sykemeldt hele tiden, var plaget av lukter hele svangerskapet, var aktiv sykemelding siste tiden. lykke til!
Ei lita tulle i juni :-) Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Så det er altså ikke dumt å gi beskjed til sjefen sin, selv om man egentlig bør vente til etter 12 uke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå