Gjest Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Dag 13 100 Dag 17 246 Dag 19 521 Dag 21 1229 Dag 25 3695
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Oj - denne stigningen ser jo kjempefin ut!!! Tror du kan slappe helt av og nyte graviditeten nå =) Klem fra
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Tusen takk! Om 2 dager er det UL. Håper vi får se et eller to bankende hjerter da. Dagene mine har vært veldig varierende. Noen dager har jeg kjent mer til symptomene en andre. Men det er vist helt vanlig.
Lykkebabis! Skrevet 26. mai 2009 #4 Skrevet 26. mai 2009 Lykke til på UL på torsdag, Nattlys og spiren. Jeg skal på fredag og gruer meg faktisk veldig. Formen da? Jeg hadde en ganske så grusom uke sist, men siden søndag har det vært litt bedre. De to siste dagene har disse mensmurringen gitt seg helt, litt uvant men de er faktisk gaske deilig også. Men veldig sliten og enegiløs, og småuggen. Ikke kanonkvalm, men småkvalm. Men mest av alt er jeg utrolig bekymret for at det skal være en ny MA. Jeg er ikke litt redd for SA engang, er ikke det merkelig? Jeg synes bare dette med at det slutter å utvikle seg uten at en merker noe var helt urvirkelig og skummelt, så jeg er livredd for ny runde. Satser på at du får se hjertebank på torsdag! Jeg krysser alt jeg har for deg.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Hei Lykkebabisjan10! Lykke til på fredag. Formen har vært litt opp og ned. Noen dager er bedre en andre. Av og til blir jeg veldig fort sliten. Kommer litt an på hva jeg holder på med. I dag har jeg mer mensfølelse igjen. Har vært å sjekket et par ganger, men ingen mensen her. Litt småstikking i går. Jeg er litt kvalm, men ikke så mye som jeg var i uke 4. Det var verste uken med kvalme hos meg. Ble litt bedre i uke 5 og uke 6 enda bedre. I morgen er jeg 7+0. Jeg har aldri opplevd MA, men jeg har opplevd 2 SA og vil ikke oppleve det igjen. Ikke MA heller. Jeg har ikke ømme brysten, men det har jeg heller ikke hatt. Så jeg kan ikke gå ut fra det. Om kveldene er jeg oppblåst, om morgenen er det nesten borte. Rart dette her. Masse lykke til på fredag. Skal tenke på deg.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Jeg er i ferd med å bli sprø. Jeg er så redd for at vi ikke skal få se noe på UL på torsdag. Mitt spørsmål er: Kan en se ut fra HCG verdien om noe er galt? Da tenker jeg på stigningen. Det var litt lav stigning i begynnelsen i følge en lege. Fra 100 til 246 på 4 dager var litt lite. Men etterpå har det ikke vært så ille.
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Det er så mye snakk om hcg verdiene. Går dere til legen for å ta disse? Det er jo blodprøver. Det ser bare ut som om veldig mange går til legen tidlig og ofte, blir sånn i tvil selv. Har du vært hos legen fem ganger Nattlys? Er det noen spesiell grunn til det?
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #8 Skrevet 26. mai 2009 Når jeg testet positivt, kontaktet jeg legen ang HCG verdi prøve. Dette pga jeg mistet før jeg begynte å blø. Disse prøvene skulle hjelpe meg å være mindre bekymret for det samme skjedde. Jeg hadde nok ikke tatt dette så mange ganger, hadde det ikke vært for lav stigning mellom prøve 1 og 2. Min lege skrev ut rekvisisjon på HCG verdi prøver til meg og jeg kunne komme å ta de når jeg ville. Prøve 3 og 4 ble tatt etter en lege sitt ønske. Prøve 5 tok jeg fordi jeg trengte å se at det fortsatt var stigning.
Yo&La+spire Skrevet 26. mai 2009 #9 Skrevet 26. mai 2009 Ang hcg stigning så er det slik at har man hatt en SA så er det flat kurve, eller nedgang og er det svangerskap utenfor livmoren så er det litt stigning, men mye lavere verdier i utgangspunktet enn normalt. Dette er det eg har lest meg fram til på diverse sider, så utifra din stigning har du ikke hatt noen av disse. Ang MA vet eg ikke...om det vil fortsette å stige eller ikke.... Men lykke til på UL:) Du får nok se et bankende hjerte;)
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #11 Skrevet 26. mai 2009 Fikk svar på min siste HCG verdi prøve. Den hadde steget fra 3695 til 15318 på 6 dager. Verdiene ser slik ut: Dag 13 100 Dag 17 246 Dag 19 521 Dag 21 1229 Dag 25 3695 Dag 31 15318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå