Gå til innhold

barberer dere dere nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fjerner dere i såfall allt håre fra bak til fremst?

eller lager dere en slags "sveis"??

jeg tar som oftest alt, men noen ganger lar jeg det være igjen en stripe framme.. jeg bruker den "nye" barbergelen (husker ikke merket) for intimbarbering, også etterpå bruker jeg sånn "after shave" gel av samme merket. dette svir forøvring helt J..... noen ganger! ja.. også bruker jeg venus vibrance høvel.

lurer egentlig bare på hvor mange som gjør det, og hvordan dere gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barberer meg ikke. Ser ikke poenget med det. Men for andre sin skyld så barberer jeg slik at ingenting stikker utenfor hvis jeg skal ha på meg bikini.

Skrevet

ja det gjør jeg! Raker bort rubbel og bit!

(litt vanskelig nå i disse gravide dager men mannen hjelper til hvis det trengs!)

Skrevet

Barberer meg ca en gang i måneden, da blir det aldri skikkelig "busk", men holder seg jevnt kort. Tar vekk alt sammen.

Skrevet

jeg går til hudpleier og får brasiliansk. det varer mye lenger og du blir ikke så sår når det vokser ut, og mindre inngrodde hår.

i hvert fall på meg. jeg fjerner alt. har egentlig lyst å prøve å la det være litt igjen også en gang. men føler det ser så rart ut da?

før når jeg barberte ble jeg helt full av røde prikker allerede dagen etterpå.. og det klødde og svidde i en uke mens det vokste ut. helt forferdelig.

smører dere noe på etter barbering for at det ikke skal bli sånn?

Skrevet

Hvordan ser inngrodde hår ut??

Skrevet

som ei stor, vond, rød kvise. bruker nål jeg og pirker de ut (akkurat som en flis) og da kan det være lange hår som har krøllt seg sammen inni der.. au..

Skrevet

Du kjenner om du har ingrodde hår, d er ubehagelig og kan også gjøre grusomt ont... Noen ganger vises det gjennom huden at der vokser ett hår.

Slik er det i allefall hos meg, men nå er det veldig lenge siden jeg har hatt problemer med både nupper/røde prikker og ingrodde hår.

Jeg barberer alt ca hver 14 dag:)

Får helt panikk når jeg begynner å bli "langhåret".

Skrevet

hva er grunnen til at du ikke har røde prikker lenger? smører du med noe? eller har det bare blitt sånn fordi du barberer ofte?

Skrevet

Barber med hårene først, for å få vekk det meste. Og så går du over med veeeeeldig lett hånd(ikke press høvelen mot huden i hele tatt) mot hårene der de stikker mest. Da slipper du røde prikker:)

Dette har ikke med hvor ofte en barberer, men med hvor hardhendt en er:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...