Gå til innhold

Hvor lenge var dere sammen før dere giftet dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine foreldre var sammen i 6 mnd før de giftet seg! De er fortsatt lykkelig(tror jeg..hehe) etter 32 år.

Jeg tror ikke jeg hadde turt å gifte meg med noen etter så kort tid. Vil jo bli kjent med personen først. Føler ikke at jeg kjenner noen godt etter kun noen måneder. Klart folk kan forandre seg etter noen år også, men alikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 år, men så var jeg bare 16 da vi ble sammen da.=)

Skrevet

3 år og det har endt i katastrofe.

Skrevet

:(

Føler du det er fordi dere ikke kjente hverandre godt nok til å ta et slikt valg?

H.I

Skrevet

Vi var sammen i nesten ni år og hadde et barn sammen før vi giftet oss. Ting tar tid :)

Nå venter vi nr to utpå høsten.

Skrevet

mamma og pappa hadde kjent hverandre i 9 mnd når de giftet seg, og fikk meg 9 mnd etter det igjen :)

de har snart 25 års dag!!

Jeg og mannen min kjente hverandre i 10 mnd før vi giftet oss - har snart vært gift i 2 år.

Skrevet

6 mnd slik som dine foreldre. Gift 6 år nå og det ser lovende ut ;-)

Skrevet

Vi skal gifte oss i sommer og har da vært sammen i tre år.

Skrevet

Vi hadde vært sammen i 5 år når vi giftet oss

Skrevet

Hadde vært sammen i drøyt 2 år, og har vært gift i 2 år nå. Både foreldrene mine og svigerforeldrene mine ble forlovet etter bare et halvt år, og er heldigvis gode rollemodeller når det gjelder å holde sammen.

Skrevet

Hadde kjent hverandre i 7 mnd når vi giftet oss. Har ikke noe eksakt tidspunkt på når vi ble sammen. Vi har vært gift i 4 år i november. Skal ikke påstå at vi kjente hverandre ut og inn da vi giftet oss, men synes at vi har vært heldig og truffet ganske godt likevel:)

Skrevet

Vi giftet oss 8 1/2 mnd etter at vi traff hverandre første gang. Vi er fortsatt lykkelig gift etter straks 18 1/2 år. :-)

Skrevet

Forlovet oss etter 6 mnd og giftet oss etter 1,5 år.. synes det var fort jeg, men har hatt de beste årene i mitt liv så langt. Gift i to år nå... og veit det blir mange flere ;) Har ett barn hver fra før og venter tvillinger nå!

Skrevet

3 år og 4 mnd.

Da var nr 2 på tur:)

Skrevet

Vi forlovet oss etter 10 mnd og giftet oss etter 2 år og 3mnd. (etter at vi traff hverande)

Etter forlovelse blir det vel noe sånt som 1 år og 5 mnd.

Vi har snart vært gift i 8 år og er om mulig ennå mer lykkelige:-)

Har to barn på 6 og 3 år.

Dine foreldre giftet seg kansje fort fordi de ventet barn eller?

Gjest Mylian blir trebarnsmor..
Skrevet

2mnd...

Skrevet

Vi gifter oss den dagen vi har vært sammen i 6 år vi. For meg ville det vært helt feil å gifte meg allerede etter noen mnd, men vi er jo ulike.

Skrevet

Vi giftet oss etter 2 år og 7 mnd. :-)

Skrevet

Vi giftet oss på 10 års-dagen vår.Gikk fra hverandre 2 år etter..

Skrevet

hehe vi giftet oss etter 5 år. eldstebarnetvar da 3 år. vi giftet oss etter press fra familen som mente at det var best siden vi hadde fått barn.

det er nå 7 årsidenvi giftetoss og vi har det godt fortsatt. men så jobber vi for å ha det godt sammen også.

Skrevet

Var sammen i 4,5 år før vi giftet oss. Samboere i 1 år før vi giftet oss. Og har snart vært gift i 4 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...