camosilla Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Nå som det er så varmt, men tenker kanskje det er litt kaldt i bakken enda. Gutten min er 16 mnd så han sitter jo mye på bakken da. Hva gjør dere andre når det er over 20 grader ute?
J, J og meg:) Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Har sluttet med strømpebukse for ett par uker siden. Men de ligger ikke så langt unna om de må frem igjen...
HØNAogEGGET *har født* Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 20 grader = ingen strømpebukse. Men ofte er det kaldt på morgenen, og jeg tar på han str.bukse. Problemet mitt er at de ikke tar den av han i løpet av dagen, selv om solasteiker og svetten siler...
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Så lenge det er varmt ute så sender vi ham i barnehagen uten strømpis. Men han har en liggende i boksen sin i barnehagen slik at de ansatte kan ta på ved behov.
camosilla Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. mai 2009 Ja jeg også tenkte at de kunne ta av han strømpebuksa, men det gjør de ikke. De har vel kanskje lettere for å kle på hvis det blir kaldt, enn motsatt.
olla Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Min eldste på 5 MÅ ha på seg strømpebukse sier han. Prøvde uten, og da hadde han vært kald hele dagen påstod han. Så han får ha på seg, kan jo ikke nekte. Minste har som regel på, men ser været litt ann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå