Gå til innhold

Da blir det utreding på lillemann:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skrevet litt tidligere om lillemann som har begynt å reagere på "noe"... Vi prøvde oss på melkefri diett, men siden begge søstrene hans har cøliaki var jo muligheten for det større..

Nå har vi prøvd med/uten gluten i noen uker og det er tydelig at det er det han reagerer på.

Så nå har henvisningen blitt sendt, men veien er jo enda lang...

Nå må jeg jo gi gutten min mat jeg vet han ikke tåler frem til vi får time først på barneavd. og så videre til gastroskopi. Håper virkelig dette går raskt! Det blir jo nå 3.gangen jeg som mor må gi et av barna mine mat som jeg vet gjør de syke! Ikke moro altså!!!

Men skal ringe til legen på sykehuset som følger opp jentene. kanskje han kunne sendt henvisning direkte til gastro. Lov å håpe hvertfall!!

Ja,ja-nå er det hvertfall i gang;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj, det høres ikke moro ut!

 

Ønsker dere lykke til, og hold oss oppdatert om hva de finner ut! Håper ballen ruller fort =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...