3småtroll♥ Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Har skrevet litt tidligere om lillemann som har begynt å reagere på "noe"... Vi prøvde oss på melkefri diett, men siden begge søstrene hans har cøliaki var jo muligheten for det større.. Nå har vi prøvd med/uten gluten i noen uker og det er tydelig at det er det han reagerer på. Så nå har henvisningen blitt sendt, men veien er jo enda lang... Nå må jeg jo gi gutten min mat jeg vet han ikke tåler frem til vi får time først på barneavd. og så videre til gastroskopi. Håper virkelig dette går raskt! Det blir jo nå 3.gangen jeg som mor må gi et av barna mine mat som jeg vet gjør de syke! Ikke moro altså!!! Men skal ringe til legen på sykehuset som følger opp jentene. kanskje han kunne sendt henvisning direkte til gastro. Lov å håpe hvertfall!! Ja,ja-nå er det hvertfall i gang;)
Blind Gudinne Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Usj, det høres ikke moro ut! Ønsker dere lykke til, og hold oss oppdatert om hva de finner ut! Håper ballen ruller fort =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå