*Patrick*e blitt storebror Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Lekker veldig mye fra det brystet jeg ikke ammer på...
Fire småtroll Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Chicco, ingen over, ingen ved siden! Men du får de ikke på butikken lenger, jeg bestiller de på apotekhjem.no Ellers er de fleste de selger på apotek og utstyrsbutikker ok, bare hold deg langt unna de som selges i matbutikker, de blir våte og ekle og setter seg fast på puppen. Chicco sine har samme teknologi som bleiene, fuktigheten trekkes inn og kapsles inn så overflaten kjennes tørr, har ikke funnet det på andre innlegg (merkelig nok).
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2009 Takk for svar Da skal jeg prøve de. For de jeg kjøpte på butikken fungrer ikke i hele tatt nei...
*søtesmå* Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Jeg bruker Coop sine og er veldig fornøyd med de:) Og ikke er de så dyre heller:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Thermobaby! Finnes ingen bedre=) Og at de er pakket en og en er jo bare genialt!
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2009 hvor får man kjøpt termobaby?
mayaya Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 jeg synes chicco syne er helt ufyselige! de har en plastikkhinne på baksiden som gjør det hele veldig klamt og ekkelt. avent sine fås på apoteket og barnebutikker
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Reflex Banashus og på nettbutikker=) http://www.babykos.no/index.php?valg=produkt&gruppe_nr=903&produkt_nr=ref-1412
annemor80 Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Chicco eller medela er de eneste som fungerte for meg! Avent og de andre satte seg fast i puppen. Tror apotek1 har begynt å selge chicco igjen!
*Patrick*e blitt storebror Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. mai 2009 Takk for svar alle sammen Visste ikke om de forskjellige merkene,så nå skal jeg prøve meg fram til det som fungerer for meg.
lille sprelle Skrevet 26. mai 2009 #12 Skrevet 26. mai 2009 Medela - er ikke klumpete - "fasongsydd". Kjennes ikke vått. Har "lomme" som gjør at melken forblir i ammeinnlegget.
mettemor :) Skrevet 26. mai 2009 #14 Skrevet 26. mai 2009 Bruker avent siden det er lett å få tak i, men liker chicco bedre... Men hvis det er stort sett mens du ammer at du lekker, hvorfor ikke kjøpe oppsamlingskopper (på apoteket) så du kan ta vare på melken som renner ut?
temine Skrevet 26. mai 2009 #15 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har begge gangene sverget til chicco og medela sine de første ukene mens jeg lakk mye. Brukte og slike oppsamlingskopper om jeg ville fryse ned noe, så slapp jeg å pumpe så mye. Etterhvert når produksjonen har stabilisert seg har jeg gått over til coop og natusan sine. De er billigere, men klarer ikke å holde på like mye som chicco og medela sine. Har også klipt babybleier i to og brukt det på natterstid de aller verste nettene etter fødsel. Har en enorm produksjon som bruker litt tid på å stabilisere seg, også lekker jeg alltid mye fra den som ikke brukes;)
meg & to små vampyrer Skrevet 26. mai 2009 #16 Skrevet 26. mai 2009 Jeg syns chicco sine er ekle. Det føles som å ha alwaysbind på puppene. Brukte coop sine hele ammeperioden sist. De er billige + henger ikke fast i brystvortene (slik som avent sine kan gjøre f.eks).
mettemor :) Skrevet 26. mai 2009 #17 Skrevet 26. mai 2009 Avent henger ikke fast på meg i allefall, men natusan må nærmest rives av etter bruk. Prøvde meg på å dele en nyfødtbleie i to for å bruke på natta som en over her foreslo, og endte opp med bhen og hele senga full av små gummikuler! Pampersbleiene har sånne små kuler som suger opp fuktigheten, så det anbefaler jeg ikke! På natta har jeg hele tiden brukt sånne gammeldagse flanellsbleier (fra min barndom) som jeg bretter sammen og putter i en stor og slapp bh. Ser ikke spesielt sexy ut, men er myke og gode og holder på utrolig mye fuktighet. Nå lekker jeg ikke like mye så da greier det seg med vaskekluter :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 26. mai 2009 #18 Skrevet 26. mai 2009 Det er jeg som tuller. Det er selvfølgelig NATUSAN sine som henger fast i brystvortene:) he he,avent sine har jeg jo ikke prøvd. Takk mettemor
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. mai 2009 #19 Skrevet 26. mai 2009 Jeg brukte bare natusan eller coop sine, og skjønte aldri de som sa de var udugelige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå