Gå til innhold

Hvordan komme i gang......vanskelig dette her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt som ble tre år for to uker siden. Han er overhodet ikke motivert for å slutte med bleie. Jeg har ikke stresset med det....men liksom håpet/trodd at i løpet av sommeren er vi "ferdig".

Men han nekter....skal ikke slutte og viser null interesse for å prøve.

Eldstegutten vår sluttet rett før han var tre.Han var motivert og sluttet med bleie omtrent på dagen....både på dag og natt!

Skal jeg gnåle om dette eller vente til han er klar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har samme problem....

Skrevet

Min på 3 viser interesse for å ikke ha på bleie, men samtidig så tisser hun ikke på do. Hun kan ta av seg bleia og gå på doen helt selv, men hun tisser ikke der. Så da må hun ha på bleie igjen. Stresser ikke med det, men oppfordrer henne til å tisse i do.

Skrevet

Du har kanskje tenkt på det allerede, men.... Hva med å la han gå naken ute når det blir varmt nok til det? Eldste vår sluttet på den måten. Han syns ikke det var spesielt behaglig når tiss mm sildret nedover beina, så han fant ut at det var bedre å sette seg på potta som sto ute alikevel....

Skrevet

Håper jeg "får han til å gå naken" hehe....han er en sta liten kar som er veldig bevist på å ha den bleia PÅ!!

Men men....lenge til høsten!

Vi lå i sengen å pratet litt da han la seg i stad. Jeg fortalte at alle store gutter tisser i do. Han var heeelt enig. Kanskje du skal få sette klistremerker på plakaten om du tisser i do spurte jeg han. Da slo han seg på kneet og sa mens han lo at " Neeei,trenger ingen klistremerker jeg mamma,jeg har jo bleie"

Ahhhh.....skjønner dere eller!!?? Hehe

Skrevet

Hm.... Er det sønnen min du snakker om nå???

Han fylte 3 i oktober.... Tviholder på bleia si. Ikke tale om at den skal av! ALDRI! Han kjenner at han må tisse- det har han bevist både med bleie og uten ( Når han skal bade o.l).

Jeg satser på at ting blir litt lettere nå utover. Mindre klær, også er det stas når de litt større gutta på tunet her tisser i buskene!

Orker eller gidder ikke stresse noe med det, han blir tørr når han er klar for det.

MEn han er skjønt enig i at han skal slutte med bleie snaaaart da =D

Skrevet

Blir nesten "glad" når jeg ser vi er flere.

Her i nabolaget er det 5 gutter født fra januar til mai i 06 og min og en til er eneste som ikke har sluttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...