Honningmelon Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Han har nå så smått begynt å lese. Han staver ord på (så langt) 5 bokstaver, og skjønner hva det står og hva han leser. Og det er så morsomt Han syns selv det er veldig moro med bokstaver og er veldig interessert i å lære å lese. Syns også det er moro med tall og enkle regneoppgaver. Han ble 5 år i januar. Flinke gutten min
*smula* Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Så flink han er. Det er jo bare å holde på så lenge han synes det er gøy.
xxxJulianexxx Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Så søt mamma du er:o) Du har all grunn til å være stolt av gutten din ja.
Honningmelon Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mai 2009 Ja, syns han er flink, jeg Også syns jeg det er så morsomt å lære han når han er så interessert selv. Håper det blir sånn når han begynner på skolen og, at han maser om å få gjøre lekser ;-)
*Rutletutt* Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Så flink han er:o) Gutten min er også veldig opptatt av bokstaver og tall, men han er ikke så flink som din gutt, men han er nesten ett år yngre;o) Gøy når de små mestrer sånne ting:o)
2søtesmåh Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Så flink han er ) Dattera mi var superinteressert i bokstaver da hun var 3,- men sluttet plutseli gmed det....og like greit, så har hun noe og glede seg til hun begynner skole på høsten..Men hadde vært fint om hun snart kunne lese litt selv på senga ) Lillegutt på to kan derimot ikke snakke engang...Mamma og pappa sies,- men om hverandre....Og han har "ord" for smokke og traktor og sier "me" for mer...Thats it ) Ja og nei,- selvfølgelig,- men også det om hverandre...Må tolke kroppsspråk for å finne ut om han mener ja elle rnei:o) Men så snill og god atte..Og skjønner alt vi sier til ham,- ås han er ikke dum ) Leste om hun 2 åringen i Kina som kunne 2000 tegn..Og nå skulle lære tall...Hun er nok over snittet smart vil jeg tro ) Men jeg ble litt "trøstet" av å se at også "genier" sikler når de er små,- for minsten er gjennomvåt på en liten time enda han..Starta da han var 4-5 mndr og som sagt, nå er han snart to )
Honningmelon Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2009 Ja, og jeg hadde ikke regnet med det heller, for han har lenge sagt at han IKKE vil begynne på skolen, og tenkte derfor at slikt vil ikke interessere han på lenge enda. Men, der tok jeg feil gitt
Honningmelon Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 25. mai 2009 Så på TV ei jente på 1,5 år som leste! Da hadde jeg blitt skremt tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå