Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Nå holder eldstedatter på å flytte hjem igjen. For leiligheten hun delte med en venninne var i sokkelen på en enebolig og den ble solgt. Dette var de klar over så det var ingen bombe da det nye paret med flere barn ønsket å benytte hele huset selv. Så har hun fått prøvd seg og ser at lærlingelønn ikke strekker til all verden. Vi tilbød henne å flytte hjem til lærlingetiden er over og hun takket ja:-) Så nå holder vi på med flyttelass og skal vaske ned leiligheten i løpet av uken og helgen. Og her fylles det sakte men sikkert opp igjen. Og huset er fullt av folk til alle døgnets tider. Noen går på skole, noen jobber skift og andre kommer og går. Helgene består av minimum 7 til bords til alle måltider, og som oftest mange flere. For nå er det to "svigersønner" som er her mye og vi synes det er koselig. Bedre at de er her enn at de flyr rundt. Sier hønepønemamman:-) Og 16-åringen fikk et nytt slag i fjeset da pappan deklamerte flytting til et sted som tar godt over en time med bil. Så da er det å holde henne oppe og trøste så godt det lar seg gjøre. Igjen....Selv om det ikke var helt ennå, så blir sorgen i hjertet hennes større for hver gang det skjer sånne ting. Enough said. Jeg må si med hånden på hjertet at jeg er takknemlig for at barna mine trives sammen med meg og at jeg faktisk også trives sammen med dem!
♥Snulder Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hos dere er det aldri kjedelig skjønner jeg:=) Men det er trivelig med mye folk i huset når man er vant til det!
Gummelillan Skrevet 26. mai 2009 #3 Skrevet 26. mai 2009 Nyt at huset er fullt av liv! Kjenner følelsen. Og forstår så alt for godt frustrasjonen over hva våre ekser greier når det gjelder å såre våre søte små frøkner. At de ikke forstår hvor vondt det gjør. Kos deg med jentene, svigersønner in-spe m.m. Og så blir det da sikkert litt godt også når du og lille rosa rømmer på ferie til varmen en stund også. For også vi mammaer trenger å lades opp av og til ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå