Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Onsdag 3/6

Magstar

ElleL og Prinsessen

Bumpi de bump

Venusstjernen

Sofia 40

Storkmor

Maya67

Ser ut som om onsdagen passet best.

Har dere noe ønske om hvor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da passa det dessverre ikke for meg denne gangen heller. Det ender vel med at junior er ute innen jeg får truffet dere :-)

Kos dere

Skrevet

Hva med den Thailandske på Frogner. Vi var der i november. Var det Nambo thai den heter? God mat, god plass i avdelingen der vi hadde reservert bord og ikke alt for ille priser : )

Skrevet

Mitt eneste ønske er et barn og barnevogn-vennlig sted:)

Skrevet

Hei!

Er det mulig å evt bestille til en ekstra? Jeg har vært mye i dårlig form i det siste men er på bedringens vei nå. Hvis jeg skulle være bra den dagen så kunne jeg kanskje tatt det på sparket? Hva tror du Magstar? Nambo Thai går jeg for i så fall:))

Skrevet

Tror det går fint med barnevogn der:))

Skrevet

Jeg er med :-) Det blir første treff for meg, og det ser jeg fram til. Har lest disse sidene en stund før jeg "turte" å skrive noe selv. Har fått mange gode råd her inne, og ikke minst inspirasjon:-) For de som ikke "kjenner meg" er jeg singel heterofil og har nettopp hatt mitt fjerde forsøk hos Stork.

Skrevet

Hei!

Vi skulle gjerne ha møtt dere alle sammen, men jeg regner med at treffet blir på kveldstid, og det passer litt dårlig for oss nå. Lillejenta er litt urolig om kvelden, og har lett for å bli overtrøtt, så vi har det nok best hjemme :o)

Kos dere alle sammen!

Og si bare fra om noen har tid og lyst til å møtes på dagtid en gang, da er vi definitivt med :-)

Klem fra

Skrevet

Jeg har aldri hatt anledning til å være med på treff, og heller ikke denne gangen, dessverre, men vil gjerne en annen gang.

Er jo hjemmeværende og kan også møtes på dagtid..

Skrevet

Hvis det ikke er for sent, så vil jeg veldig gjerne henge meg på :-)

Skrevet

Hei!

Jeg kommer uansett hvor det blir! Gleder meg til å se dere : ) )

Skrevet

Da har jeg booket et "veldig kooselig" bord på Nambo Thai ved vindu. Kl19.00 for 8 pers...

Gleder meg : )

Skrevet

Jeg gleder meg til å treffe dere! Hva er adressen til NamboThai?

Skrevet

Jeg googlet restauranten og fikk opp Skovveien 1 som adresse. Og tlf. nr. 22 55 96 95 (hvis man får problemer med å finne frem mener jeg).

Skrevet

Magstar, ser du har bestilt til 8 stk. Ved nærmere opptelling kommer jeg til 9 stk - eller tar jeg feil? Lurer bare på om du har fått med deg at jeg også gjerne blir med :-)

Skrevet

Det ordner seg : )

Gleder meg til i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...