Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har smerter i livmor etter innsetting? Jeg har store smerter på den siden hvor egget ble satt inn enda det er 17 dager siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det i eggstokkene eller lovmor du har smerter? Egget blir ikke satt inn på "en side", men ført inn i lovmoren. Hvis det er 17 dager siden, så har du vel gravid-testet nå? Hvis testen er pos, kan smertene være en exu (gravid utenfor livmoren).

Skrevet

Jeg har vanskelig fro å se at man kan bli gravid utenfor livmoren ved IVF... Vandrer et befruktet egg tilbake i egglederen så har man vel maks uflaks.. Hvis smertene vedvarer ville jeg tatt meg en tur til legen.

Skrevet

Hei. Tror nok heller ikke det er graviditet utenfor livmor. Kjennes mer som det er Det er litt bedre i dag hvor jeg ikke har sovet på den siden, så skal sjekke ut hvordan det går og kontakte lege om det skulle bli værre. Tusen takk for hjelp. Nå skal jeg prøve å trosse morgenkvalmen å få i meg frokost!

Skrevet

Bare sånn til info, så er det lettere å bli gravid utenfor livmoren ved prøverørsbehandling en ved vanlig spontan graviditet.

Det er bare snakk om 2-3 % større sjanse, men allikevel.

Står ihvertfall skrevet på pakningsvedlegget til alle hormonene vi tar under forsøk.

Håper selvfølgelig at alt er bra med deg, og ønsker deg lykke til.

Skrevet

Er igrunn ikke bekymret for at det er utenfor livmor da jeg har vondt øverst i bekkenbenet. Ser også at på Volvats sider står det at sjansen for å bli gravis utenfor livmor med IVF er forsvinnende liten.

Skrevet

Jo, men det må vel være hvis man blir spontant gravid mens man sprayer at det er større risk for EXU, ikke ETTER at det befruktede egget er plassert i livmoren! Nå er jeg absolutt ingen lege, men jeg tenker nå bare høyt... :)

Skrevet

Exu kan absolutt være en realitet etter IVF-behandling. Embryoet fester seg jo ikke med en gang og vandrer gjerne rundt litt og da kan det fint finne vegen ut av livmora og f.eks opp i en eggleder eller ned livmorhalsen - og slå seg til der- dessverre....

Skrevet

Måtte jo dra til legen etter å ha blitt skremt her.... Men det var en lyskestrekk og alt var bra. Hun sa det var helt unntaksvis at det kunne blir svangerskap utenfor livmor med IVF pga innsettingen, og det bekreftet gynekolog etterpå. Kanskje lurt å ikke alltid tro det værste!! Ha en fin og avslappende kveld

Skrevet

Da vil jeg si etter å ha lest alt dette her.. Masse lykke til:))) så bra at det bare var det, selv om lyskestrekk kan gjøre vannvittig vondt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...