Tonita Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 og hvem er det som kommer? Hvor ofte har han kompiser og du venninner på besøk? Hvor ofte er foreldrene og søsknene deres på besøk?
Gjest -<<- Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Ungenes venner i ett kjør, våre venner 3-4-5 ganger i uken, familie ca en gang i måneden - oftere/lengre i typiske ferieperioder.
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 I snitt 2-3 ganger pr uke. De som kommer oftest er et vennepar med barn og mine foreldre (hans bor langt unna)
Gjest Sauen er poppeklar! Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Egentlig ikke så ofte. Vi reiser som regel på besøk til foreldre, men broren til mannen m/familie kommer gjerne innom iblandt. Jeg har så godt som aldri besøk av venninner, det er sikkert 2 ganger i året, hehe. Han har besøk av kamerater litt oftere, kanskje en gang i måneden, men de treffes gjerne ute. Hm, hvorfor vil ingen komme her? Hehe... Neida, det har bare blitt sånn. Naboen kommer innom en gang i uken eller så da=)
petite fleur Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Har besøk 3-4 ganger i uka, sånn gjennomsnittlig. De som kommer er venninner av meg og familien min. En sjelden gang venner av sambo, enda sjeldnere familien hans. Foreldrene mine er her 1 gang i uka, samme med søsteren min. Svigermor og -far er her 2-3 ganger i året (selv om vi bor i samme by). Hvorfor lurer du på det? :-)
Honningmelon Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Har sjelden besøk ettersom det som oftest er vi som drar bort.
Tonita Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. mai 2009 He he.... ja det kan du gjerne spørre om.... Kom på det akkurat nå.... I perioder er vi meget usosiale av oss. Blir mye sofakosing og avslapping hjemme bare vi og barna. De to største på 16 og 13 har selfølgelig ofte venner hos seg. Den siste tida har vi vært flinke både å dra på besøk og å be folk hjem til oss. Jeg har slitt endel med sosial angst og i den verste perioden var jeg kanskje på besøk 1 gang i året... Nå har jeg det MYE bedre og omgås folk med glede (små tilbakefall, men mye bra) Så da kom jeg på å spørre her...
*smula* Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Vi pleier å ha besøk av venner/familie ca 1 gang i uka. Så er vi hos svigers 1 gang og pleier å komme oss på besøk til noen venner en gang i uka. Vi har en gutt som er velidg lett å ha med seg rundt omkring når det gjelder legging, så det blir ofte vi som drar på besøk til andre.
Fire småtroll Skrevet 25. mai 2009 #10 Skrevet 25. mai 2009 Ungene har venner på besøk hver eneste dag, men du mente kanskje bare oss voksne.. Det er nok flere dager i uka med besøk enn uten, men det er som regel veldig uformelle besøk da, f.eks en kaffekopp i hånda på verandaen. De som kommer på besøk er kompiser til mannen, naboer, svigerfar, svogeren min osv. Min familie bor lenger vekk så når f.eks søsteren min kommer er det på overnatting (ca annenhver måned i snitt). Det er ikke så ofte jeg har venninner på besøk, vi møtes som regel utenfor hjemmet. Går en tur sammen om kvelden etter av ungene har lagt seg, eller går ut og spiser middag f.eks.
erteposen + 4 Skrevet 25. mai 2009 #11 Skrevet 25. mai 2009 Barnas venner er her nesten hver dag. Våre venner stikker innom ca 3 ganger i uken, en av naboene er vel innom hver dag. Vi har ikke familie i Bergen, med unntak av min bror som kommer minst 3 ganger i uken når han er sulten, og de er vel på besøk en gang i mnd.
klovnebukse Skrevet 25. mai 2009 #12 Skrevet 25. mai 2009 Min bestevenn annenhver dag Min mor ca 3. hver helg, men kan gå 2-4 uker i mellom Mine venninner en sjelden gang. Grunnen til det er at alle venninne mine bor samme sted litt lenger unna her, så da drar jeg til dem når barnefar har barna.
År og dag Skrevet 25. mai 2009 #13 Skrevet 25. mai 2009 Vi har altfor sjelden besøk her hjemme hos oss, og det at vi har for dårlig sosialt nettverk er vel hovedgrunnen til at vi nå er på flyttefot til hjembyen til mannen min og meg. Det kan gå uker uten besøk, men vi besøker foreldre/svigerforeldre ca annenhver helg.
piano♫ Skrevet 25. mai 2009 #14 Skrevet 25. mai 2009 Barnas venner: Flere ganger i uka (4-7) Våre venner: 3-5 ganger i uka Familie: Tipper at vi ser mine/hans foreldre to ganger ukentlig (hver) i gjennomsnitt + at vi har ukentlig oldeforeldrebesøk som obligatorisk programpost.
camilla^ Skrevet 25. mai 2009 #15 Skrevet 25. mai 2009 Vi har og er sjeldent på besøk. Meg og min mann jobber så forskjellig at det blir litt vanskelig å dra. Med mine og dine barn blir det litt vanskeligere også, noen som er her, der og ett eller annet sted. Går litt i perioder hvor ofte vi er eller har besøk. Mamma/pappa er her igjennomsnitt en gang i uka. ungene er mye der, så det blir litt snakking i døra. Snakker mye på tlf med mine foreldre og søster. Til sommeren er vi nok veldig mye sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå