Gjest Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 er dere sykemeldte?? Hva gjør dere om dagene? Jeg er fullt sykemeldt pga dette...kan ikke gjøre noe før jeg sitter med kraftige kynnere på kvelden, nesten som begynnelsesfasen av fødselen de andre gangene jeg har født. Kjedelig å bare sitte i ro hjemme. Har veldig bekkenløsning også, så kan ikke trimme mye uansett, men hadde vært deilig å kunne gå litt tur i det flotte været... Gikk for å hente mine andre to i barnehagen idag, det er ikke langt...og nå sitter jeg her med mine kraftige kynnere igjen....Sukk... Føler at dette blir en laaaaang sommer.......
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 jeg er berre 14 uker men har hatt bekkenplager nesten siden jeg fikk positiv test. Kynnerene kom for ca 1,5 uker siden. jeg ble sykemeldt pga dem ut mnd. Er dde ikke bedre innen neste uke så skal jeg til legen å høre hva som skjer. Jeg verker også konstant i bekkenet nå, har det IKKE bra. Så ja, det blir kanskje en laaaaaaaaaaaaaaang sommer
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Kjeder meg også en god del ja Er også fullt sykemeldt, men sniker meg til å jobbe litt, bare for å snakke med kolleger (har selvstendig stilling) Det vondeste jeg gjør er å sitte, men i myk sofa går det fint. Strikker en del, anbefales! Ellers så finnes det øvelser du kan gjøre som gravid, som er bra for bekkenet. Du kan ringe Kristin på Pusterommet (Stjørdal), hun kan sikkert sende øvelsene til deg, hvor nå enn du bor! Det er grusomt å bare gå og være til pynt, og hver gang man prøver seg på noe ender man på sofaen resten av kvelden. Har forresten et tips ang rydding av barneleker etc. Kost og feiebrett! Kan plukke opp det meste med det. Stakkars oss, altså Lyset i tunnellen er en deilig koselig liten baby om noen måneder.
snuffe Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Fullt sykmeldt. Kjeder meg. Henger skammelig mye på nettet, leser bøker, rusler til fysioterapeut og maser alle studenter jeg kjenner bort fra eksamenslesing for å underholde meg på dagtid. =)
Tyren78-09+12 Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Er også sykmeldt pga kynnere. Her går det i lesing, kryssord, data og av og til en rolig "shoppingrunde", uten at jeg kjøper så veldig mye. Klarer jo ikke å gå noe, så blir sittende i sofaen for det meste, og ute i sola dersom det er finvær. Håper det blir en solrik sommer, så man slipper å sitte inne så mye. Føler meg kvikkere når jeg kan sitte ute i finvær og nyte alt som er omkring..og en iskald drikke, is og masse god frukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå