Gå til innhold

Kjenne spark utenpå :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her da, med min minikulemage, og kjenner at lillejenta sparker så hardt og fint innenfra. Jeg kan kjenne det godt i handflata, når jeg legger den over magen. (Er teoretisk i uke 20, men iflg jordmor i uke 18) Har kjent spark utenpå i snart 3 uker allerede :) :)

 

Flere av dere som kjenner det godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynne å kjenne liv for først 1 uke siden (var da i uke 21+3 ca). Idag morges (uke 23) så jeg at barnet beveget seg!!!!! Lå i senga da jeg kjente et ordentlig kraftig spark. Kikket ned på magen, og enda et spark kom, og magen endret fasong et lite sekund.. :) :)

 

Artig!!!!

Skrevet

Hei hadde det akkurat som deg. Da jeg var i uke 19(i følge mine og legens beregninger) var jeg på UL, men JM satt meg tilbake til 16+5. Da hadde jeg allerede kjente spark i et par uker. Og da jeg skulle legge meg på kvelden etter UL kjente jeg faktisk spark for aller første gang utenpå, og har kjent spark utenpå nesten hver eneste dag siden.

 

Nå beveger magen seg i hytt å pine og det buler ut her og der:) Kjempe artig å se på, og skikkelig rar følelse, men også en herlig følelse.

 

Men så sitter jeg her og stusser på hvor langt jeg egentlig er på vei! Ble satt tilbake nesten 3uker.. hehe.

Skrevet

Yeeeey! :) Det er så moro :) Kjennes litt creepy ut, men koselig på samme tid! Hehe.

Min mini var også skikkelig vill kvelden etter UL. Det var den kvelden jeg virkelig kunne kjenne ordentlige kraftige spark i håndflata. Veldig gøy. Og rart å se på utsiden hvordan magen hopper opp og ned. Har aldri opplevd noe mere spesielt jeg.

 

Jeg sitter også og stusser noe veldig :) Har fått tre forskjellige terminer jeg. Hehe. Den nærmeste er 19 oktober, og den siste er 30 oktober.. Hmmmmm... :)

Skrevet

Pappan kjente et spark/en bevegelse i går kveld med hånda si dypt begravet i mageflesket mitt :)

Var akkurat 17 uker i går.

Gjest eelis+spire
Skrevet

Ja, jeg har både sett og kjent sparkene kjempegodt utenpå siden uke 17 :-) Det blir spennende å se om terminen stemmer på ul på torsdag, jeg tror nemlig at jeg er lenger på vei enn først antatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...