Gå til innhold

Samlivsbrudd, han prøvde seg med vårt barn i sengen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva jeg skal tro lenger.

Begge enig om et brudd, huset lagt ut for salg. Vi deler enda seng av praktiske årsaker. Vårt barn er sykt og sov der i går, og gjett hvem som prøvde å få sex. Skikkelig ivring.

Og jeg ble skikkelig forbannet. Livet er bare kaos og han prøver seg på sex når vårt syke barn er i samme seng. Tenker bare på en ting, eller ?

Hvordan skal man tolke et slikt forsøk ? Kåthet eller anger ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åh, nå ble jeg letta!!!!!!!!! trodde du mente at han hadde prøvd å ha sex med barnet deres!!! og at du skulle gå fra han- og så raste tankene mine videre om hvordan du skulle få hindre at han fikk samvær med barnet, da du da ikke ville ha kunnet beskyttet det mot han osv..

men ja, letta nå!!

til det du egentlig lurte på... så vet jeg ikke (ja, unødvendig å svare da kanskje, men ble så sjokkert over overskriften din, og SÅ letta over at jeg misforsto den!)

Skrevet

He he, jeg tenkte akkurat det samme.

Så da blir vel konklusjonen, det kunne alltid vært verre.

Skrevet

Ja, denne overskriften kunne virkelig feiltolkes, uff og uff.

Men til det du skriver: er det noe galt med sofaen eller?, hadde aldri funnet på å sove i samme seng av "praktiske grunner"

Skrevet

Hvorfor dele seng. Jeg og exen bodde sammen i et par mnd etter slutt og da sov jeg på sofan i disse mnd mens han tok senga. (Jeg er mindre og derfor mer behaglig for meg på sofan.)

Han var nok bare kåt, er jo veldig mange av hankjønnet som glemmer å tenke med store hjernen når den lille settes igang.

Er mange gutter som ikke ser sammenhengen mellom brudd og ingen sex, har hørt flere fortelle at exen deres mente at man kunne da ha sex fortsatt selvom man ikke bodde sammen lengre.

Skrevet

Håper du at han angrer?

Han var bare kåt!

Skrevet

"Anger"? For hva da? At det er slutt? Dette skjønte jeg ikke.. det er da ikke nøvendigvis slik at man vil dele livet med folk bare frodi man vil ha sex med dem. Tror ikke du skal takle kåt klåing som et frieri, akkurat.

Skrevet

Jeg forstår sjelden hvorfor damer i stedet for å ta tyren ved hornene og snakke med mannen faktisk spør oss damer her inne i stedet hva han egentlig tenker... Jeg er fan av åpenhet og kommunikasjon. Spør mannen da vel, hvorfor han prøvde seg når dere faktisk er blitt enige o å split up.

Jeg aner ikke hva han tenkte- jeg kjenner jo ikke din mann!!! Er han en følsom mann kan det jo tenkes at han angrer, savner deg og ville ha nærhet med deg. Er han en egoistisk, kåt, overfladisk prick så ville han vel bare ha seg et nyp. Det faktum at det lå et sykt barn i senga kan vel være en indikasjon på at det var det sistnevnte alternativet, men man vet jo aldri. Bare du kjenne rham godt nok til å føle hvorfor han gjorde dette. Hvis du innerst inne er usikker likevel- ja, så spør ham!!! Hvis du håper han angrer seg, så er du kanskje redd for å få svaret at det kun var sex han ville ha. Men det er jo også det verste svaret du kan få i så fall, dere er jo tross alt enige om brudd, så..

Skrevet

hehe jeg misforstod jeg og. Han kan vel legge seg på soffaen eller han kan ligge i senga med barnet og du på soffaen .Hadde ikke liggi samme seng i allefall.men lykke ti :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...