tommelita Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Trenger tips som funker på klær....Brun flekk på lillemanns bukse-kne, gikk ikke av i vask, hadde på zalo først, for seint nå...?
velsignet med to Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Nylon vask, det bruker jeg på ALT etter at jeg oppdaget det i vinter
Blind Gudinne Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Plumbo.... Har kommet en ny serie med plumbo-produkter på sprayflasker. Denne som fjerner flekker er den rosa typen =)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 nylonvask får du på vanlige matbutikker, en blå tube som ser gammeldags ut koster 20 kr, og kan brukes på alt! Jeg bruker den til vindusvask, sofavask osv.. Ellers kan du prøve gallesåpe, det har de blant annet på clas ohlson.
mummydummy Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 Jeg putter de delen av plaget som har flekk i en kasseroll med vann og litt vaskemiddel og koker det vekk :-) tar bare noen minutter. Har fjernet mang en "gammel" flekk på den måten. Mange gode tips her inne, greit å ha litt ulike ting du kan prøve :-)
tommelita Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2009 Takk for ulike tips, må jo greie å få vekk flekken nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå