Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det er så vanskelig med lue nå om dagen. I dag var det 20 grader i skyggen, og myyye varmere i sola. Har dere da fortsatt på lue på de små? Mini her er 4 måneder, og jeg lar han av og til ligge uten lue i vogna og tar på han lue eller solhatt når jeg tar han opp. Er det fy fy å ikke ha lue på de små? Jeg vet at man skal ha noe på hodet deres, men det holder vel med en solhatt? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På en dag som i dag er det helt unødvendig med lue.. Det er en gammel myte det at "barn skal ha lue på hele det første året". Det gjelder i hovedsak premature barn nå...

Skrevet

Jeg følte meg passe vill og gal da jeg droppa lua idag, og bare hadde på flisa en solhatt;) Kan heller ikke skjønne hvordan de skal kunne ta skade av litt luft mellom øra nå som det er så varmt ute, sikkert noe som henger igjen fra gamledager ja!

Skrevet

Ta hånden innunder kalesjen på vognen og føl på temperaturen, sikkert varmer enn på soverommet om natten mange ganger.

Jeg kjenner ofte på ørene, pannen og i nakken om det skulle være litt skygge eller vind, men jenten har aldri vært kald når det er så varmt at jeg selv må gå med kortermet overdel uten jakke.

Hun er 3 mnd og varmblodig av seg, uansett sikkert lurt å ta i betraktning hvordan babyen regulerer temperaturen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...