Gå til innhold

Nytt treff for Oslo damene :)


Lillesolsikke

Anbefalte innlegg

Vi snakket om det på treffet idag, og ble enige om å møtes til onsdag igjen (den 3 juni) Da på nasjonal ved fontenen utenfor t-bane stasjonenen. Kl 12. Så tar vi der ifra :)

 

Håper flere har tid og lys til å bli med :)

 

 

 

Hjelp til å holde denne tråden opp ønskes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åå så koselig! jeg har ikke hatt mulighet til å være med de siste gangene, men blir veldig gjerne med neste onsdag!

(så lenge ikke lillegutt i magen vil ut før den tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo nesten slenge meg på dette! :-D (med forbehold) ;-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med om ikke lille prinsen skulle komme på å komme før tiden.Men det er vel å ønske seg litt for mye ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig guttungen må være hjemme med meg på onsdag også om ikke feberen blir borte i morgen... (den 5 barnesykdommen) Men går det greit for dere om han eventuelt blir med på treffet hvis formen hans tilsier det? Han er en veldig rolig og snill gutt på snart 4, altså! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får desverre ikke vært med i morgen... Guttungen har skarlagensfeber og litt dumt å utsette alle dere for det! hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok melde avbud idag,kjedelig å gjøre det sånn samme dag men har sovet SÅ dårlig i natt! Tror jeg må bare få samlet litt krefter så jeg klarer noe fødsel om det skulle skje...Vet jo ladri når det finner på at det skal sette i gang :) Håper dere får en fin dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er svært mange som ikke kan være med, er der fremdeles stemning få møte i dag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillesolsikke får ikke vært med på treffet idag... Hun er på vei til Ullevål pga dårlige prøver hos jm... Masse lykke til, Lillesolsikke! Håper alt er bra med deg og lille!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...