Gå til innhold

Barn, alder og fedre..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere klager på jenter som får barn med flere menn.

Dere klager på jenter som venter med barn til de er over 30.

Har dere noen gang tenkt på at endel bruker litt tid på og finne den rette før de begynner å få barn fordi de ikke ønsker flere fedre til barna sine.

Og dersom man er heldig og tror man har funnet den rette i ung alder, så er det ingen garanti for at det kommer til å holde til man er ferdig med baby-lagingen.

Prevensjon kan faktisk svikte. Både med ungdomskjærsten man aldri vil finne på å etablere seg med og med ny-kjærsten etter man tror man er ferdig med å lage barn.

Uansett

Slutt å kritiser de som er over 30 når de får barn.

Slutt å kritiser de som får barn med flere fedre.

DET HAR IKKE DER NOE MED

Videoannonse
Annonse
Skrevet

godt det er flere her som ser det på den måten. venter nr to nå i aug, med en annen mann en førstemann:) ser ikke noe galt i det... fikk førstemann da jeg var 20, og trodde jeg skulle leve lykkelig i alle mine dager med barnefar... men slik ble det ikke gitt. nå har vi begge en ny samboer, og min sønn kaller min nye sambo for pappa. (har veldig lite kontakt med biofar, og han syntes det er helt grait at hans sønn kaller en annen mann pappa, det har han nemlig gjort siden han var 1.5 år gamel)

Skrevet

Godt sagt! Jeg ventet en stund og fant den jeg ville ha. Nå treffer jeg mine venner som venter barn nummer tre/fire med mann nummer fre/fire. De ser ned på meg fordi jeg ikke startet før. Ironisk.

Jeg tror sjangsen for at jeg blir skilt er mye mindre! Og skulle det skje så ender jeg ikke i et yrke der jeg ikke kan brødfø meg og barnet. Så hvorfor er folk så ekle? Er det bedre jeg hadde fire med tre forskjellige menn og måtte få hjelp både her og både der? Da hadde jeg liksom gjort det rett....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...