Gå til innhold

Hvordan hadde du reagert hvis mannen din...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde blitt så full på vorspielet, at dere ikke kunne dra på konserten dere hadde kjøpt billetter til ( billettene kostet 400 kr stk)?

Jeg ble ikke sint, bare veldig veldig skuffet.

Kanskje fordi han aldri har blitt dårlig før, var sliten stakkar, tålte veldig lite den kvelden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde også blitt veldig skuffet,men også litt sint i øyeblikket tror jeg,for det går da ann å drikke med måte,og særlig hvis en vet at en ikke tåler stort....

men men,han hadde sikkert ikke godt han heller,hverken da eller etterpå når han ble edru....

Skrevet

Jeg tror jeg hadde blitt langsint (hadde tatt ei stund før jeg glemte det)

Skrevet

Han hadde gleda seg veldig til den konserten og sa unnskyld mange ganger, så jeg klarte ikke være så veldig sint.

Men, med det samme jeg møtte han i badedøra og jeg skjønte han var bikka over, så tenkte jeg "faen i hælvete"!

Skrevet

Jeg hadde sendt ham hjem i taxi, eller latt han sove på stedet han var, så hadde jeg dratt på konsert. Han som er full = hans problem.

Hadde forventet at sambo gjorde det samme om jeg ble stup full.

Skrevet

jeg hadde tatt det helt med ro, tatt han med hjem og passet på han!

fordi det er akkurat det han hadde kommet til å gjort med meg... :)

Skrevet

Jeg hadde ikke samvittighet til å gå ifra ham.. Kanskje litt dumsnill, vet ikke... Vi er gift vet du, har lovet hverandre å støtte i gode og onde dager.. Selvforskyldt eller ei ;-)

Skrevet

Da hadde jeg sendt han hjem i taxi og reist på konsert selv såklart.

Men det hadde aldri skjedd her for mannen min drikker nesten ikke. Har faktisk aldri sett han full.

Skrevet

Oppgitt og sur.

Det hadde gått over til dagen etter. Hadde ikke laget et stort nummer ut av det.

Skrevet

Forresten hadde jeg dratt hjem og lagt han. Og dratt selv. Hvorfor dro ikke du?

Skrevet

Jeg er ganske sikker på at min mann hadde nok gjort det samme for meg også, passet på meg..

Skrevet

Jeg hadde vært litt skuffa over han, men dratt på konserten selv om han ikke var i stand til det.

Skrevet

Nesten identisk svar som Juliane, bare at jeg har sett min kjære full 2-3 ganger.

Skrevet

Jeg hadde i hverfall dratt uten den fulle gubben,hehe ;)

Oppgitt der og da helt klart,men ikke langsint og lagd "rabalder" siden mannen i dette huset kanskje blir skikkelig full en gang annahvert år,hehe...

MEN hadde det vært noe som stadig var et problem....at han støtt blr dritings DA hadde vi hatt noe å rydde opp i for å si det sånn!

Skrevet

Ikke akkurat problem med full ektemann her i huset heller, som sagt, det har aldri skjedd noe slikt før, og vi har vært sammen i 9 år snart.

Skrevet

Da jeg leste det første så tenkte jeg at jeg hadde vært sur, men når du sier at han aldri har blitt dårlig før, så synes jeg ikke man kan være sur for han antok vel at han skulle tåle det. Da er det bare synd på ham.

Skrevet

Hadde sendt han til sengs og dratt på konsert selv (man skal være bra full for at man trenger å bli passet på...).

Dagen etter ville jeg nok passet på at han fikk krype en liten smule, før vi selvfølgelig ordna opp helt greit. Han kunne f.eks få lage middag...? Helt klart tilgivelig, så sant det ikke var noe som gjentok seg ;-)

Skrevet

I en tenkt situasjon hvor dette skjedde, så hadde jeg blitt meget arg. Men, både mannen og jeg synes fyll er en uting, så det er aldri noe jeg har opplevd iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...