Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Men jeg har aldri møtt ham, kun snakka på nett. Jeg tror han liker meg også. Skulle ønske han bodde litt nærmere slik at vi kunne ha truffet hverandre. Tror kanskje vi får til et treff i sommer. Kribler i magen!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 jeg er forelska jeg også!!!!! Nettopp blitt sammen med en fantastisk mann!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Heldiggrisen! Håper det skjer meg også, men kan ikke tenke på det nå. Vi bor såpass langt fra hverandre og begge har igjen et år på studiene så kommer ikke til å bo noe nærmere på en stund. Men det er i grunn bra det, i tilfelle det blir noe mellom oss så lærer vi hverandre å kjenne før det blir alvorlig. Tok det litt for fort med barnefar, og har lært av erfaringen!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 vi bor ca 100 mil fra hverandre, å treffes kun hver 2 mnd. ( leser vennene mine her inne så forstår det med en gang hvem jeg er). Han flytter hit jeg bor om 1,5 år. Men når man blir forelska så holder man ut uansett
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Da misunner jeg deg ikke lenger, - 100 mil er jo kjempelangt fra hverandre. Men jeg har faktisk ei venninne som traff sin kjæreste på nett og ikke bor i samme by. Sees hver eller annenhver måned. Og de har greid å holde sammen i over 2 år. Hun skal endelig flytte til ham nå i juni. Men jeg har allerede vært i et avstandsforhold, og det er grusomt vanskelig pga alt savnet. Men som sagt, er man forelska så holder man ut. Men da må jo mannen være forelska i meg tilbake!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Jeg også!!!!!! har heller aldri møtt han :-) traff han på nett for 3 mnd siden, og vi har avtalt å møtes til helgen... Grugleder meg... Føler meg som en fjortis igjen...... hihi.. for en herlig følelse!!
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #7 Skrevet 27. mai 2009 Så gøy! Jeg grugleder meg også til å møte ham, men vi har jo ikke avtalt noe siden han fremdeles har skole. Men han sa i går at han snart har fri, og da kommer han nok til Østlandet der jeg bor. Skjønner veldig den fjortisfølelsen! Håper det går bra da! Vet han hva du føler eller vet du hva han føler for deg? Du kan godt oppdatere her altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå