*junigutt* Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Var på soneterapi i dag, og lillegutt på snart 4 uker har mer eller mindre skreket siden. Er det vanlig? Skal tilbake om en uke. Jeg er bare sååå sliten.... Hva er din erfaring?
winneboo Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Jepp vesla min skrek også mer etter første behandling og de sa det var veldig vanlig. Etter behandling nr 2 var hun nærmest frisk. Og etter tredje behandling var hun 100% frisk. Angret på at jeg ikke dro dit tidligere. Hun fikk kolikk når hun var 3 uker men jeg dro ikke før hun var 6 uker.
*junigutt* Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 Får håpe han blir bedre vi også da. Vet ikke om jeg orker denne dagen i reprise i morgen...
winneboo Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Off skjønner at du er sliten Jeg har fortrengt de ukene der, orker nesten ikke å tenke tilbake på det. Fælt når babyen har så vondt og vi ikke får gjort noen ting. Får håpe behandlingene fungerer på gutten deres også. Tvi Tvi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå