Gå til innhold

Testet i dag og gravid gitt ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 uker på vei, tralter inn til dere og håper jeg blir her en goood stund.

Mange som nylig har testet positivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer sååå myye og velkommen inn her :))

Lykke til :)

Skrevet

Jepp!! Jeg også... I dag!! :-) Litt utålmoding, skulle ha mensen på onsdag, men klarte ikke å vente med testen. :-) Ikke bare sommerfugler i magen lenger!! :-)

Skrevet

Så gøy! Hadde IKM i dag og tok testen i dag tidlig. Lyste gravid mot meg, veldig gøy altså. Dere, er det førstemann eller andre-tredjemann dere venter? Tredjemann her!

Skrevet

Hei og gratulerer! :)

Jeg testet positiv på lørdag, hurra! :D Er 7 uker på vei med vårt første barn. :D

Skrevet

andre.... :-) men det er nesten 6 år siden sist!! :-) så det føles som første gang!! :-) Sitter her å bare smiler!! :) Hvor gamle er dine barn?

Skrevet

Mine er 4,5 år og 2 år.

Skrevet

Gratulerer og velkommen hit sammen med oss!:)

Skrevet

Jepp, jeg også. Gratulerer!!! Jeg er i femte uke. Og det går treigt framover gitt. Men jeg håper det går fint denne gangen også. Har to gutter fra før og en MA...(det var IKKE noe gøy)

Lykke til!

Skrevet

Gratulerer:)

testet positivt i går etter 13 måneder med prøving:) Er 4 uker i dag og termin 4. februar:) 2.mann her.

Skrevet

Hei, hei!

Jeg smyger meg inn her jeg også:) Testet positivt idag og er bare overlykkelig!!! Tok noen tester før den egentlige testdagen og alle har vist positivt, så da får jeg stole på det:):):)

Dette er vårt andre prøverørsforsøk, mistet på det første forsøket. Nå håper vi bare at det virkelig klamrer seg fast!

Kjekt å slå følge med dere!

Skrevet

Koselig med så mange da...

Blir gøy å følge hverandre i tiden her inne ;)

Ha en koselig kveld jenter ;)

Skrevet

Hallo hallo:)

Jeg er 4+2 i dag:):):) Gleder meg så til at magen begynner å vokse og jeg begynner å kjenne de små sparkene igjen!

Har en gutt fra før:) Verdens beste:):)

Termin 2. februar.

Skrevet

Hei,

testet positivt 14. mai, og er idag 5+5. Fra før har vi gutt på 14, jente på 10 og gutt på 3.

Termin 21. januar:-)

Skrevet

Hei.

Jeg skal teste i helgen. Jeg har ei jente på 7.mnd (i morgen), så jeg blir litt overrasket om jeg er gravid.

Kjenner det er en skrekkblandet fryd å tenke på det.

Jeg fikk tilbake mens ca 8uker etter fødsel, selv om jeg fullammet.

Nå ammer jeg kun om morgenen og til kvelds(noen ganger på natta)

Jeg skulle fått mensen rundt den 20-22mai..

Men, den kan jo bare være forsinket.........tenke tenke....

Om jeg er gravid, så blir dette mitt 3. barn.

Ei på 6år, ei på 7mnd.. :o)

Huff....jeg er spent nå ja!!

Gratulerer til alle dere andre! :o)

Skrevet

jeg har ei på 2,5år fra før og testet positivt på søndag, 4 dager før IKM...:-) vi gleder oss masse til nr 2 :-)

Skrevet

Føler jeg blir litt "1-gangs" her jeg sitter, enda dette i såfall blir mitt 3. svangerskap..hehe

men, hvor tidlig kan en graviditetstest vise positivt? Jeg ventet som sagt mens for noen dager siden...

Skrevet

Den ene (Clearblue tror jeg?) Kan testes opp til 4 dager før, men det er på selveste dagen du har ventet mens at det er størst sjanse? Om jeg ikke husker feil...(?)

MEN gratulerer til alle!!!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...