Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #27 Skrevet 26. mai 2009 Venter blanding av Tyrkisk og Norsk,men far er ikke videre mørk da så dette blir spennende..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #28 Skrevet 26. mai 2009 blanding av ghanesisk og norsk...en utroolig pen gutt
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #29 Skrevet 26. mai 2009 Anonym 22:55. Jeg er da fullstendig klar over at det finnes svenske og finske samer. Det finnes faktisk russiske også. Men var ikke det som var poenget slik jeg tolket det. HI spør om hvilket land. Meg bekjent så finnes det ikke noe "sameland". Videre så skiller faktisk ikke den vanlige same seg ut med mindre han/hun har kofte på... Herregud, blir som om alle med mørkhudet far/mor skal si halvt neger istedet for opprinnelsesland...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #31 Skrevet 26. mai 2009 halvt norsk, halvt kurder.. Men ganske lyst hår ( kanskje blir mørkere etterhvert?) og knall brune øyne.... hihi.. faren er ikke mørk selv, bare hår og øyne.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #32 Skrevet 26. mai 2009 HI nevner ikke land med et ord i spørsmålet sitt. Et barn som er halvt samisk og halvt norsk er langt mer blandet genetisk sett og også kulturelt enn f.eks et som er norsk-svensk, norsk-dansk, norsk-islandsk, norsk-amerikansk eller andre vanlige "vest-europeiske" blandinger.
Gjest vinterbrud Skrevet 26. mai 2009 #33 Skrevet 26. mai 2009 Jeg har blandigsbarn,pappa fra Tyrkia og mamma fra Norge.
guaguita2009 Skrevet 26. mai 2009 #34 Skrevet 26. mai 2009 Vi venter vår første lille i september, hun vil da være halvt norsk og halvt chilensk
Gjest Skrevet 26. mai 2009 #35 Skrevet 26. mai 2009 Du har rett i at HI ikke spør om land. Hun spør hvor de er fra. Det tolket jeg som om hun hadde spurte etter et geografisk område! Jeg har selv kvænsk og samisk blod, men det gjør meg ikke mindre norsk av den grunn... Og hun spurte ikke om arvestoff gjør hun vel? Eller mener du at samer skal si de er samer og ikke norske?
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2009 #36 Skrevet 26. mai 2009 de fleste mulattbarn i oslo har samme fedre tror jeg hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå