Gå til innhold

Er så lykkelig, smiler konstant! :D Enn dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er humøret deres?

Jeg føler meg så lykkelig og heldig, greier ikke å stoppe å smile! Jeg er gravid, vi er gravide, herregud så heldige vi er!

Jeg bestilte første legetime i dag, fikk sommerfugler i magen, første gang jeg sa til noen at jeg er gravid. :D

Blir vanskelig å holde det hemmelig i fem uker til, men skal greie det. ;)

Når skal dere si det til folk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenke at min datter på snart 6 skulle være den første som fikk vite det, og det vel i 12 uke... men det spørs om jeg klarer å holde meg så lenge!! :-)

Smiler her også!! :-)

Skrevet

Smilet er stort og hemmelighetsfult. Er så innmari glad...Har nesten ikke gått helt opp for meg/oss enda. Har en gutt som kommer til å være 6 1/2 år når han får søsken. Men regne med at det kommer til å bli stas!

Har fortalt det til mine to beste venninner, klarte ikke holde det sjult for dem lengere da jeg er plaget med kvalme allerede. Og jeg er kun 5 uker på vei....Hvordan skal det ende????=)

Men blir å vente en god stund til med å fortelle det til familien. Er ikke klar for det enda.

Tenkte jeg skulle ringe legen neste uke og bestille den første legetimen.

Skrevet

Gratulerer! :D

Har ikke gått helt opp for oss heller, han tror nesten ikke det er sant. Tror ikke han kommer til å forstå det helt før vi drar på ultralyd eller babyen begynner å sparke. ;)

Skjønner godt at du har fortalt det til beste vennene dine, jeg har store problemer med å ikke bobble over av glede å si det til mine. Tror jeg er i uke 7 nå, så må greie å holde ut i 5 uker til...tror nesten jeg må holde meg unna folk. ;)

Skrevet

Vi er også utrolig lykkelige.

Er i uke 7 nå, men var vanskelig å holde det skjult for mine søstre og foreldre, for da jeg plutselig slutta å røyke skjønte dem det med en gang.. :)

Uten om dem skal det være hemmelig til uke 12 er over :) Føles ikke helt trygt å juble riktig enda, desverre, for det er vanskelig å skjule sin lykkeus:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...