Mamma til to tette Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Etter at storebror besøkte noen med lekehus er det det eneste han snakker om...jeg har googlet litt men 7000 kr er ikke aktuelt og jeg vil heller ikke spikre et sammen ,-) Tenkte noe i solid plast og de jeg har sett på koster flerfoldige tusen. Noen som vet om rimeligere alternativer??? Trenger ikke være så stort, bare det har en dør og mulighet for en liten travel gutt til å gå inn og ut av ,-)
baby januar Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 kjøpte ett på toys`r us til ca 3000 i hardplast, med dør og 4 vinduer og et lite liksom kjøkken inni. genialt da det kan tas fra hverandre og plasseres bort når barna er blitt for stor.
Mamma til to tette Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. mai 2009 Takk! 1000 kr høres supert ut, skal sjekkes ut!
Verdens tøffeste mamma Skrevet 26. mai 2009 #6 Skrevet 26. mai 2009 Oj,, Det var billig. Jeg er også på jakt etter en slik hytte. Har noen en link til den de selger på OBS? Fant ikke på nettsiden deres? Er det fra en tidligere tilbudsavis??
landhockeymom Skrevet 26. mai 2009 #7 Skrevet 26. mai 2009 har ikke sett dem i avisa, men begge obs-butikkene i området her har dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå