Gå til innhold

Hmm...angående mensen etter fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når har dere fått tilbake mensen?

Sluttet på cerasette for kanskje en måneds tid siden,og bruker ikke noe nå,kondomer da..

det har gått over 8 måneder nå,men enda ikke tegn til mensen..

Ammer,men ikke fullamming..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk den tilbake 2 mnd etter ammeslutt, dvs 4 mnd etter fødsel.

Skrevet

Fikk mensen tilbake den dagen vesla ble 7 mnd. Da ammet jeg fremdeles, men hadde kuttet drastisk ned.

Skrevet

Snuppa er 8 mnd, og ingen mens her heller:-))

Skrevet

6,5 mnd. Fullammet nesten 6 mnd,så er ikke overasket over at den kom nå.

Skrevet

Knerten er 7,5 mnd...ingen mens enda, og takk for det:) Fikk den ikke tilbake før storesøster var over ett år, men da gikk jeg på cerazette, nå tar jeg ingenting.

Skrevet

1.gang: 9 mnd etter fødsel

2.gang: 7,5 mnd etter fødsel

Skrevet

Slutta på cerazette rett før påske og fikk mensen for ca 2 uker siden, da var mini rett over 6mnd. Det var helt jævlig for har ikke hatt mensen uten at jeg har gått på pilla siden jeg var 15 og fikk skikkelig deja vu på intense menssmerter og en mens som varte i en uke, isj.

Skal sette inn spiral nå så håper virkelig den gjør at ting blir bedre.

Med de andre har jeg ikke hatt mensen mellom graviditetene.

Skrevet

Jeg trodde jeg fikk tilbake mensen da lillesnuppa var 3 mnd..blødde noen dager da.. det samme skjedde neste mnd og mnd etter det.. så var det plutselig slutt og siden har ingen sett noe til den.. bruker ikke piller og ammer bare bittelitt på kvelden og noen ganger på natta..

Skrevet

Lillegutt er 6mnd på onsdag og jeg fikk mensen på lørdag :) Tror det varierer veldig fra person til person...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...