Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Er det kun sex når dere er sammen, eller gjør dere andre ting også?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Takk for svar. Andre? Hvis dere f.eks. er sammen en hel helg, hva da?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Hvordan har dere samvittighet til å ha en elsker? Bare lurer
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 med elskeren var det kun sex... vi hadde aldri helger da - bare kvelder eller timer om dagen.. vi prøvde å se en film en gang, det var ok - men litt teit.. også sov han over i fylla en gang, det var bare merkelig!!!
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 ok. jeg har en nettelsker som jeg ennå ikke har møtt, men vi har snakket om det mange ganger, og begge har lyst til å møtes. Vi bor på hver vår kant av landet, så om vi skal møtes, blir det sannsynligvis for en helg eller noe. veldig spent på hvordan det evt blir.... HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #8 Skrevet 27. mai 2009 Noen her i dag som har noe å si om saken? HI
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #9 Skrevet 27. mai 2009 Jeg har hatt en elsker (vi var begge single). Vi gjorde alt mulig sammen, ble en bestekompis med goder ;o) Snakket om alt. Passet oss veldig bra da ingen ville ha noe forhold. Men begge savnet noen å gjøre ting meg, kose med osv. Så ble vel et åpent forhold. Men jeg var helt klar på at hvis han var på noen andre, så skulle han si i fra. Jeg gadd ikke være et nr. på listen og utsette meg for div. Da ville jeg følt meg veldig brukt. Det respekterte han, samme gjalt meg. Vi holdt på 1 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå