Gå til innhold

OS og sommerjobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man da? Veldig vanskelig å vite hvor mange vakter jeg kommer til å få jobbet og jeg regner med at inntekten kommer til å variere veldig! Vil helst ikke sitte å ikke få endene til å møtes fordi jeg har redusert for mye os heller:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør Nav om du kan levere inn lønnsslipp etterskuddsvis, vel.

Skrevet

For å slippe alt det styret der har jeg avtalt med jobben å få betalt ca 2800 kr i mnd fremover etter sommeren. Da slipper OS min å bli redusert. Aner heller ikke hvor mye jeg kommer til å tjene på denne sommerjobben.

Skrevet

Jeg har snakket med nav om dette i går. Det er tilsammen i løpet av året du ikke kan tjene mere enn ca 3000(under men husker ikke eksakt beløp) Men du kan tjene tilsammen rundt 30.000, trenger ikke fordele dette på mnd.

Jeg hadde sommerjobb i fjor, informerete nav. Tjente vel tilsammen 20.00, ingen ting ble redusert

Skrevet

Jeg har fått stikk motsatt beskjed som anonym over. Jeg ble trekt utifra hva jeg tjente hver mnd. Jeg kunne ikke tjene over 2900 kr en mnd uten at det ble trukket av OS.

Har man en sommerjobb hvor man f.eks tjener 20 000 så blir OS trukket. Det har jeg opplevd de hver sommer jeg har jobbet hvertfall. Unntatt første året for da misforstod jeg reglene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...