Frukten og To små Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 hehe, ser du oprah? er ikke helt sikker, men noe alle msn. bare at man "ringer".
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2009 ja faktisk... he he.. å uten å juge, for første gang.. har og ei veninne som sa at de prata med gubben på skype, men aldri spurt hva det er...
♥min♥lille♥prinsesse♥ Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 He he:) Jeg har det! Det er et dataprogram der man kan ringe til andre samtidig med at man ser hverandre(...forutsetter selvfølgelig at man har web-kamera...) Man kan også chatte og sende bildemeldinger, men jeg har ikke satt meg så veldig inn i det... Det var moren min som maste på meg til å skaffe meg det programmet, slik at hun kan "snakke" med jentungen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå