Gå til innhold

hvordan fungerer det skype greiene??


Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, ser du oprah?

er ikke helt sikker, men noe alle msn. bare at man "ringer".

Skrevet

ja faktisk... he he.. å uten å juge, for første gang..

har og ei veninne som sa at de prata med gubben på skype, men aldri spurt hva det er...

Skrevet

He he:) Jeg har det! Det er et dataprogram der man kan ringe til andre samtidig med at man ser hverandre(...forutsetter selvfølgelig at man har web-kamera...) Man kan også chatte og sende bildemeldinger, men jeg har ikke satt meg så veldig inn i det... Det var moren min som maste på meg til å skaffe meg det programmet, slik at hun kan "snakke" med jentungen min!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...