Håperlitt.. Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Noen som har begynt Pergotimekur fra 7. dag i syklus med hell?Jeg spør fordi jeg tror jeg har startet kuren for sent,og har regelmessig syklus til vanlig..Kan det være at jeg har tatt pillene til ingen nytte,tro?Håper på svar fra noen som kanskje har gått på Pergotime selv,eller andre som vet noe,selvfølgelig
Wiingla Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Hei, jeg har gått på pergo pga PCO. Jeg hadde ikke mensen så jeg begynte bare en dag og tok ny kur etter de ukene jeg skulle. Jeg leste etterpå når jeg var ferdig med dem at man skulle begynne på den 5 dagen eller noe sånt, men som sagt, jeg gjorde ikke det. Vet ikke om det har noe å si hvem som tar dem med tanke på sykdommer eller andre ting. Går jo ann å spør på apoteket om du lurer eller legen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå