Gå til innhold

ADVARSEL!!!!!!!!! Barnelampe vegg med glass skjerm

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte vegglampe til vesla i fjor, men den er nesten ikke brukt før nå. Denne lampa skal tåle 40 w pærer men vi har bare brukt 15 w pære i den.Dette er ei vegglampe med svakt buet glasskjerm. Med bamsemotiv, bamsen holder en ballong. Vår sprakk i 7 deler i helga, pluss at det var noe bittesmå glasskår. Og vi hadde grisflaks,for vi flytta mini inn på samme rom to dager før,dermed flyttet vi på senga hennes slik at den ikke ble stående rett under lampa... Huff, tør ikke tenke på hva som kunne skjedd om hun hadde ligget rett under lampa, eller om vi attpåtil hadde hatt 40 w pære i.... Når det er sagt har jeg ringt butikken å gitt beskjed, og de skulle gi beskjed til produsenten...

Vær obs!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, denne har vi på hytta.

Skummelt når glass eksploderer.

Skrevet

Haff, ja det der var ikke moro... Hadde kjøpt ny lampe om jeg var deg,jeg skal aldri mer ha den type lampe.. ble nok litt skremt jeg gitt..

Skrevet

har en slik med ole brum på. Over sengen til småen. Hm.... men er kun 7w pære som er i den, og er ikke på når lille sover i sengen. Var det varmen eller slag som gjorde at den sprakk?

Skrevet

Det må ha vært varmen, ingen av ungene kunne ha nådd bort til den. Grøsser ved tanken. Er så glad unga ikke fikk glass på seg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...