=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Så gjør jeg også alt. Vet dere/ kan dere hjelpe meg å finne ut noen som har gode resultater i å kurere den svinsykdommen kreft??? Når man i god tro gjør alt som leger sier på sitt lokale sykehus,så tror man jo at dette er rett.Å etter en tid får klapp på skuldra og beskjed om smertelindring er invilga,da blir man faen meg forbanna.!!! Hvorfor ble man ikke overflytta med en gang til et sykehus med kompetanse og innsikt??? Er ikke meg,men noen jeg er glad i. Har dere råd å komme med,så send meg pm her eller melding på fb.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Uff da, ikke noe godt når noen man er glad i får alvorlig sykdom. Vi kan faces vi. Trøsteklemmer og oppmuntringsklemmer fra meg!
♥Snulder Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Huff... har du fått enda fler å bekymre deg for:=( Har ingen gode råd...men du skal få mine varme tanker og klemmer!
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mai 2009 Må vell finnes et sted som kan gi behandling så man værtfall føler man har gjort alt?? 3 cellegifter,to tabl kurer,så lovnad om noen strålebehandlinger for smertelindring,og hjem med seg og takk for nå.Dette er da ikke slik sykehusnorge skal behandle en??? Man må jo få kjempe og prøve berge livet??? Jeg er sint og forbanna.mest lei meg og knust.Er så mange som dør rundt meg.Vil prøve alt for å finne et strå h*n kan holde seg i.Nettadresser,tips,ja alt vil jeg ha om dere vet om noe.Har jo mista pappa,så jeg vet jo hva sykdommen gjør.Men nekter gi opp denne kampen.Vil så gjerne gi et håp,finne en utsettelse på det hele,om så bare kjøpe seg litt tid.
Reveenka Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Så leit å høre. Kreft er en grusom sykdom! Desverre så er det jo noen kreftsykdommer som er verre og hissigere enn andre, så av og til er det ikke så mye som kan gjøres. Hva slags kreft er det, da? Det har jo litt å si for hva som kan tilbys/evt. ikke tilbys av behandling. Enig med deg at bare det å få litt ekstra tid betyr mye!
=0)attpåklatt en gogutt(O= Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. mai 2009 Ja,den er på et sted hvor det ikke kan oppereres,men å bare si at prognosa er fin,love behandling for å bare sendes hjem nå uten svar på noe av det som ble spurt om,det er for jævlig. Nå har jeg fått noen linker jeg sendte videre fra en av dere her inne =))) Å det skulle leses og ringes.Å gi et lite håp gir så mye tilbake.. Om det ikke går den veien vi vil,så kan det vertfall gi en følelse om at man har prøvd det man kan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå