Gjest Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Vi er sånne som deler på det meste når det kommer til husarbeid og unger, men vi har også hver våres ting som usagt er enes hovedområdet. Ett av dem er at jeg shopper klær til ungene, gjør klart alle innkjøp osv når vi får ny baby og sånt. Har rett og slett oversikt over hva vi har, hva vi trenger og sånt. Fordi jeg liker det og han missliker det, så det passer fint :-) I dag hadde han værten tur i mer siviliserte strøk, og da jeg kikket gjennom posene fant jeg en som liksom ikke helt hørte hjemme av det han pleier å komme med. Kikket oppi og fisket fram en adeles nydelig lilla tunika i str 62, skikkelig bedårende søtt plagg rett og slett. Ble skikkelig overrasket, og før jeg fikk sagt noe brummer bare mannen, "måtte bare ha den, må jo ha litt sånne kjoleting når vi får jente" og forsvant hurtig videre. *smelt* Beste er at vi tydeligvis deler smak, for denne er en jeg godt kunne kjøpt selv! Synes det var litt søtt jeg, at han kjøper klær til vesla sånn helt av seg selv, er ikke likt ham å kjøpe barnetøy liksom :-)
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 så søtt! Min mann kom og hjem med baby tøy i str 50 til lillegutt og sa: Siden babyen vår blir litt liten( di sa han skulle bli -10% hehe) og du har rier nå,så måtte jeg bare kjøpe noe smått til han så han kan bruke med en gang!
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Er herlig når slike ting skjer uventet og spontant :-) Ikke verst at han hadde fått med seg at str 50 var til de minste da! Hadde jo ikke vært det samme om han ofte shoppet til ungene, men nå gjør han jo ikke det.
Gjest biss med twins Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Det er kjempesøtt når de pluteslig går sånn utenfor sin 'sone' =) Også må jeg bare kommentere hvor aldeles nydelige barn du har Alva, jeg snoket litt!
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 He he, min samboer kjøper omtrent like mye klær til ungene som jeg gjør, så jeg ser ikke helt hva som er så søtt ;-) Men artig når man finner på noe uventet, så klart.
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Han kjøper _aldri_ klær til ungene på eget initiativ, kjøper han er det fordi jeg har bedt ham om det. Derimot kan han godt kjøpe fotallsko til dem, Brann t-shorte og andre ting, men ikke vanlige klær. Så for meg er det litt søtt at han gjorde dette siden det er ytterst uvanlig :-)
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #9 Skrevet 25. mai 2009 Joda, skjønner det ;-) Var ikke ment som kritikk! Var bare en litt uvant tanke for meg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå