Gå til innhold

6 uke på vei og mage!!!????

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 6 uker på vei med nr 3, men har allerede mage.. kommer til å bli vanskelig å holde dette sjult så veldig lenge.. skal til legen på fredag, begynner jo å lure på om det er flere der inne...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) jeg er 5 uker og har også definitivt en tydelig mage..veldig snålt synes jeg og. :) Kan hende det er fler eller så er de vel som de sier at kroppen "husker" de forrige graviditetene og gjør seg klar litt ekstra tidlig...hehe. :)
Skrevet

Hehe, hva kan jeg si som er fem uker på vei og så oppblåst at det egentlig synes. Men det er jo ikke livmor som er stor, jeg er bare så oppblåst, sånn helt stappmett liksom. Klarer ikke trekke magen inn. Jeg har relativt flat mage til vanlig, så jeg ser det jo selv. Men nå er moten heldigvis vide topper......så skal nok klare å skjule det likevel.

Skrevet

Det er nok magen som gjør seg klar ja:) Forrige gang passa jeg ikke buksene mine etter 6 uker. Var stooor i uke 17 allerede og mange trodde jeg var høygravid..hehe. I går fikk jeg ikke knappen igjen på buksa mi, og da slo det meg: kanskje jeg er gravid igjen. Tok en test i dag og den var positiv:):):) Jippi.

legen sa til meg forrige gang at hormonene gjør magen større på noen såpass tidlig. Mamma hadde det sånn også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...