Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Er det noen som har vært på lang biltur med barn i den alderen?? Og overnattet i telt?? Er det i det hele tatt mulig å få til? Hvordan har dere gjort det med mat? Hilsen telttur-entusiast :-)
Sånn kan det gå Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Vi har vært på tur og overnattet i telt med unger i alle aldre mange ganger. Det går kjempefint. Lå en gang i ei uke i telt i pissende regnvær i Bergen da minste av da fire barn var bare 6 uker gammel. ;-) Mat har jeg aldri tenkt over som noe slags problem på slike turer så vet ikke helt hva du tenker på der.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 Når jeg nevnte mat, så tenkte jeg på hvordan dere fikk ordna grøt f.eks. De spiser vel det i 10 mnd-alderen vel?? *flau* Og om det var noe problem ellers med spising/soving siden rutiner ikke blir som han er vant til ellers...?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Bra innlegg! Skal på campingtur i juni, da er mini 11.mnd. Gleder meg masse, men er også litt spent på detta da;) Tror at man må slippe litt taket på rutiner og slikt og bare ta det litt som det kommer! Mini legger seg alltid kl 19. Men når vi er på telttur er det kanskje ikke så lett å få lagt han til faste tider... Ikke vet jeg, men tenkte å prøve oss på en campintur!
Sånn kan det gå Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Vi lager jo mat som vanlig både til liten og stor eneste forskjell er at vi bruker gass til kokingen. Rutiner har vi aldri stresset med. Når våre har vært små har de sovet når de har vært trøtte og fått mat når de har vært sultne. Når man gjør det på den måten blir man veldig fleksibel bl.a på slike turer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå