Gå til innhold

krybbedød?


fomle somle

Anbefalte innlegg

er det bare meg som er redd for kybbedød?

sjekker hele tiden at han puster når han sover og føler selv jeg er skikkelig overbeskyttende og at jeg overreagerer.

noen andre som har det slik?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Absolutt ikke alene der! Begynner å bli litt 'bedre' nå, men sjekker fortsatt! Og hvis han sover nærmest pappaen sin, spør jeg HELE tiden om han puster! Vi får bare trøste oss med at det er kun fordi vi elsker dem så mye : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du er aldeles ikke alene der nei. Hender lillemann her stopper opp å puste, så går det noen sekunder så tar han et skikkelig drag. Også hender det han puster litt ekstra tungt, så da er jeg ekstra nøye på å sjekke. Er litt redd for at det plutselig skal bli stopp, er så redd for gullungen min at jeg blir litt overhysterisk når det kommer til akkurat det. De sier jo at det er fordi de ligger på magen. Jeg tror det er fordi at lungene til de små ikke er ordentlig utviklet jeg, så det blir for tungt å puste når de ligger på magen. Jeg fikk skrekken når jeg var liten, fordi jeg mistet kusinen min på 4 mnd pga krybbedød. Min tante fant hun om morgenen da hun skulle stelle hun, og da lå hun på magen. Og min er bare 3 mnd, så jeg er fortsatt kjempe redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skjønner jeg at du er ekstra redd:/ er veldig nøye med at min lille gutt ikke skal sove på magen!! der er ikke aktuelt under noen omstendigheter! han er snart 2 måneder:) de sier jo at faren er over ved 3 måneders alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...