Gjest Skrevet 25. mai 2009 #1 Skrevet 25. mai 2009 Må bare fortelle om en rar episode i går kveld! Jeg satt på nette å kikka på filmsnutter om livet i magen, syns det er veldig interessant. Jeg var helt oppslukt av det jeg så, og så kjente jeg det romesterte skikkelig i magen. Har kjent spark omtrent daglig di siste par ukene, så det var ikke noe uvanlig med det. Men kunne faktisk se sparkene utenpå for første gang, det var moro! Men så.. Skulle gå å legge meg og da kjente jeg at pysjen var våt ved det ene brystet. Jeg tenkte først jeg hadde sølt vann eller noe, men gikk på badet å sjekka og da rant det ut av det ene brystet! Først blankt, så hvitt. Når jeg klemte på begge brystene kom det råmelk ut! Det må ha skjedd ei "kobling" oppe i hypofysen eller noe, jeg var så oppslukt av filmene samtidig som jeg ble helt varm i morshjertet da jeg så sparkene utenpå magen. Det gjorde utslaget på melkeproduksjonen, gitt! Jeg lo godt da jeg skjønte hva det var! Ingen tvil om at denne kroppen er klar til å bli mamma...
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 He he, ikke noen tvil om det nei Jeg har ikke fått noe melk, men areola har blitt større og noen morgener er de liksom helt harde i noen områder. De blir myke igjen hvis jeg presser forsiktig. Har en følelse av at det kanskje kommer melk etter hvert, men kan godt vente litt
trøndermamman87 Skrevet 25. mai 2009 #3 Skrevet 25. mai 2009 hei Jeg er i dag 17 uker på vei, og har i en ukes tid lekket veske og litt hvitt. det kommer ikke av seg selv men viss jeg kniper litt på brystet kommer det noen dråper. fikk helt sjokk da jeg oppdaget det, trodde ikke det var vanlig før i 3.tri kjenner fortsatt ikke liv, men det kommer vel snart. er førstegangs.
_Lotus_ Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 Jeg våknet for et par uker siden med en våt flekk under det ene brystet, fikk litt sjokk..Brystene mine har blitt ganske mye større etterhvert (er førstegangs), og nå er de virkelig klare for amming. Selv om det er litt plagsomt å allerede lekke (uke 27 nå), så er jeg glad for at kroppen min fungerer slik den skal! Men for en omveltning kroppen vår skal gjennom. Sambo er helt fasinert av alt som skjer med meg, he he
entil :) Skrevet 26. mai 2009 #5 Skrevet 26. mai 2009 Jeg lakk så mye at jeg måtte sove med bh og ammeinlegg fra uke 18 under 1. svangerskap.... Noe ordentlig herk! Nå er jeg i uke 26 i 2. svangerskap uten å merke noe tilsvarende. Så dette må være ulikt fra svangerskap til svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå